Alla inlägg den 25 december 2012

Av Sandra Åhlin - 25 december 2012 22:13

God fortsättning.


Igår var det julafton och den firades självklart tillsammans med familjen.

Trevligt sällskap, god mat och fina klappar.

Det var roligt att se dom små barnen bli så glada över sina julklappar.  


Idag är det tisdag och på torsdag så flyttar jag och Turid till ett annat stall.

Ska snart sätta mig och gå igenom alla hennes saker samt smörja upp det som behövs så är allt packat och klart tills avgång.


Som man brukar säga: Tur att allt brukar ordna sig! Allt kommer att bli bra det känner jag på mig ♥ Turid och jag kommer att utvecklas och växa tillsammans i många år framöver och bli ett riktigt team och mitt självförtroende kommer att växa sakta men säkert.

Kanske 2013 blir ett bra år trots allt?!? Och snart kanske jag blir den gamla vanliga Sandra.. kanske kommer mitt riktiga jag ut från garderoben där allt gömt sig under en tid.. man kan bara önska och hoppas iallafall!

 

Tack till min underbara familj, mina djur och mina riktiga underbara vänner för att ni finns.

Jag älskar er!

 

Dax att göra lite nytta och inte fastna här framför burken.

Presentation


Välkommen hit!

Livet på landet.

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besökare

Ovido - Quiz & Flashcards