Alla inlägg under mars 2012

Av Sandra Åhlin - 26 mars 2012 14:30

Fredag: I fredags så vaknade man med tuppen.. gjorde mig i ordning för att åka och plocka upp Stina på Böleäng och sedan begav vi oss till stallet.
Efter stallet så åkte vi runt hela Umeå tror jag på jakt efter lite bildelar till Jimmy och Stinas bil  

Lördag: Hovslagaren kom till stallet och verkade Turid och nå fler hästar. Hon skötte sig jätte bra trots sina 2 halvstegringar i stallgången men hon insåg snabbt att det lönade sig med att stå stilla.
På kvällen så blev vi bjudna på Tacos hemma hos Stina och Jimmy och sedan så tog vi oss en tur med deras BMW runt stan.

Söndag: Grillpremiär med syster och Anton här i Bullmark. Mycket gott. Kvällen bjöd på gosaker och filmtittande med mitt hjärta.

Idag så är det måndag och det händer inte allt för mycket i mitt liv idag!
Är trött och sliten efter helgen så det blir nog en lugn måndag för min del.

Nu har jag och älsklingen passerat 4 år tillsammans varav 3,5 år förlovade <3

Av Sandra Åhlin - 26 mars 2012 14:07

    

På din rygg ska jag alltid rida för att alltid få känna din trygghet vid min sida.
Bakom dig ska jag dig köra för det är så vi kommer att göra.

I flera år ska vi vandra och visa alla att vi älskar varandra.
För du är min och jag är din.
Vi är varandras och utan dig kan jag inte andas.
Utan dig vid min sida får alla andra se mig lida.
Allting blir mycket lättare när man är två.
Det är du och jag, nu föralltid och då.
Jag vill att du ska veta hur mycket jag älskar dig och hur mycket du betyder för mig.
Utan dig går allting snett, då kan jag plötsligt inte göra någonting rätt.
För du och jag, det är vi och så ska det alltid förbli. <3


                               


Av Sandra Åhlin - 26 mars 2012 13:59

Jag har verkligen lyckan att få vara tillsammans med henne <3

Jag skulle inte kunna leva utan dig Turid. Du lyser upp min dag. Varje gång jag ser dig så klappar mitt hjärta av lycka.
Jag älskar dig, Tack för att du finns <3

 

Av Sandra Åhlin - 23 mars 2012 08:49

 


Skönt att vara vaken i tid.
Klev upp 2 timmar före klockan skulle ringa till och med!   
Nu vänta på att Stina ringer sedan så ska vi dra till stallet och träna Turid sedan ska Hardie få arbeta lite också.


Skriver mer när jag kommer hem!

Av Sandra Åhlin - 22 mars 2012 23:21

Nadja och Fredrik från Dalarna är på besök i Umeå och idag så presenterade dom deras tillskott Amanda för oss.
En söt liten tjej.

Sedan så blev det att slanga lite bensin ur V70:n hade ju lix typ 50 liter kvar i den så bättre dom kom till användning!   

Blev även en sväng på Mc Donalds för att käka middag.
Ska snart åka in till stan och synda igen.. lite nattmat på max haha..

Ihelgen så blir det stallet.
Hovslagaren ska komma och verka Turid och nå fler hästar i stallet.

Sedan så ska jag träna sessan min lite.

  Nattinatt.

Vi hörs i morgon igen!

Av Sandra Åhlin - 22 mars 2012 23:03

Var sak på sin plats!
Nu håller jag ordning på benlindorna iallafall  

   
 

Av Sandra Åhlin - 22 mars 2012 15:00

Detta söta Jacson schabrak med hjärtan som jag fyndat på tradera låg i brevlådan idag.
Sött va?!?  

Av Sandra Åhlin - 21 mars 2012 23:09

Igår så blev det att åka på Granngården en sväng och detta fick jag med mig hem denna gång.

1. En lila hink.
2. En longerpisk.
3. Ett nosludd i äkta fårskinn som Turid ska få ha på antingen tränset eller grimman.
4. En ny vår grimma. 

 


En bättre bild på grimman som går i färgerna brunt och rosa.
Turid kommer att bli jätte söt i den. <3


Presentation


Välkommen hit!

Livet på landet.

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besökare

Ovido - Quiz & Flashcards