Alla inlägg den 14 december 2012

Av Sandra Åhlin - 14 december 2012 14:07

Ja vad säger man?!?


Nu är det som det är.. men allt brukar ju ordna sig i slutändan eller hur?

Jag hoppas verkligen på det iallafall.


Har dock ingen lugn och ro i kroppen just nu =(

Vill bara finna ro och slippa detta med magont varje dag.


I morgon så åker jag iallafall och kollar på en ny stallplats åt Turid.

Vi trivs inte som det är just nu.


Hittils så har jag fått svar från 2 st.

Ska lägga ut en annons på blocket ikväll också.


Det jag ska kolla på i morgon såg himla mysigt ut på bilderna som jag har fått se och Turid kommer isåfall att få sig en STOR kompis   

Men vill som sagt se det med egna ögon också, träffa stallägaren, se omgivningen och se om vi skulle kunna trivas där.

Jag hoppas och ber nu kan jag säga... 


Ska bli skönt att få börja om på nytt jag och min lilla Turre.

Det kommer att ta tid med allt men då får det göra det.


Just nu så är det lugnt med henne hon får mest gå i hagen och ibland så går vi promenader.. hon är fortfarande för mager och jag kämpar på med kraft grooven för att få upp henne.

Tyvärr har jag inte möjlighet att åka ut varje dag till stallet och ge henne vilket hon verkligen skulle behöva.. men det kanske löser sig på ett bra sätt nu?


Nej här har jag inte tid att sitta längre.. nu är det mycket att göra och stressigt.


Återkommer.

Presentation


Välkommen hit!

Livet på landet.

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besökare

Ovido - Quiz & Flashcards