Alla inlägg den 17 december 2012

Av Sandra Åhlin - 17 december 2012 21:04

 



Sitter här i soffan med min laptop och kollar lite på youtube.


Har äntligen fått min telefon att ladda också efter ett x antal försök sedan igår.

Den är helt cp.. Köp ALDRIG en nokia.. jag ska aldrig mer ha en iallafall.. världens sämsta kan jag lova.


Har sprängandes värk i mitt högra knä också.. tror det är efter krocken förra vintern :/ 

Jag kan inte ens sitta med benen i kors som jag älskar att göra för då skriker jag efter ett tag av all smärta!


Alltid är det något.. när ska man få må bra? Och när ska kroppen få vara symtom fri?

Spelar inte ens någon roll hur mycket eller lite jag sover så känner jag mig aldrig utvilad.

Dax för ett läkar besök igen?!? Jo tack jag tror det.


Nu har jag iallafall sovit på saken och den 27:e december så flyttar jag och Turid till ett annat stall.

Blir nog bäst så.


Nej om man ska ta och krypa ner i sängen och sova.

Tröttheten kom med ilfart.


Godnatt


 



Presentation


Välkommen hit!

Livet på landet.

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besökare

Ovido - Quiz & Flashcards