Direktlänk till inlägg 31 oktober 2011

Ska aldrig mer se skräckfilm :(

Av Sandra Åhlin - 31 oktober 2011 14:24

Helgen den har varit full med äventyr kan man väl säga.
I fredags så blev det myskväll med karln och dom fyrbenta och såg några filmer som vi hyrt.
Sedan i lördags så var det också tänkt att vi bara skulle känna lugnet och se klart resterande 2 filmer men då mötte vi grannarna utanför så dom kom över på besök så då käkade vi paj, drack lite kaffe och sedan så lärde Jennie mig att dricka vin hehe.. det var faktiskt skit gott så det vinet måste jag köpa nästa gång.
Så nu har man blivit en kvinna som dricker vin också  

Vi satt och surra om allt möjligt och lite till sedan så gick jag och Jennie och hämtade hit deras hundar så dom också fick vara med.

Efter några glas vin så var man uppe på dansgolvet och buggade med älsklingen till Baseballs och Lasse Stefanz   
Kul hade vi.. det måste göras om.. fast nästa gång blev det bestämt att vi ska vara hos grannarna.

Min goda hallon och blåbärs paj som jag bakade   




Det är ju så det ska vara på en fest.. osminkade, fulla och glada
 
 

Älsklingen min och Jig-saw myser lite med varandra
 

Twix ville också vara med på bild
 
 

Stackars Midna hon blev så svartsjuk på pojkarna... kolla in hennes blick...
 
 

Hmm.. Undra om dom vill busa lite med mig?!?
 

Uppe på soffan trivdes Jig-saw väldigt bra
 

Twix han kan sitta i knät och gosa hur länge som helst
 

ÄKTA KÄRLEK Dom är så sööt tillsammans.=)
 

Jan-e ser lite ledsen ut för han hatar att vara med på kort   
 

Titta.. lite gladare blev han då han fick fylla på sitt glas med mer dricka.. SKÅL   
 

Äntligen någon som vill leka med mig..
 


Igår så var vi till Hissjö en sväng och firade Nickes pappa som fyllde år och åt lite Tacos. 
Hade bara trevligt. Kul att få träffa alla igen för det var ett bra tag sedan jag träffade dom sist.

När vi kom hem så såg vi dom 2  filmerna som vi hade kvar att se.. och jag ska ALDRIG i hela mitt liv se en skräckfilm igen..
Man blir så jävla nojjig.. igår då vi sett klart filmerna så skulle jag ut och rasta hundarna för natten och alla hundar såg ju förmodligen något i skogen och det prasslade och hade sig och dom skällde till och Sandra flög upp i luften och nästan grät haha.. har haft ont i magen hela natten och bara drömt mardrömmar.. ALDRIG MER SKRÄCKFILM!! NEVER!! haha!!
Det tog några timmar innan hjärtat och pulsen hade lagt sig! Och jag som alltid kliver upp och måste gå på toaletten på natten fick gott och väl hålla mig.. inte vågade jag kliva upp där i mörkret alldeles själv heller..   

Aja..
Ska snart bege mig ut på en proemenad med hundarna samt träna dom lite medans solen fortfarande tittar fram.
Sedan så får vi se vad resterande av kvällen har att bjuda på!

Imorgon så är det ridskola igen.. jag är taggad till 1000 men vi får se hur bra det kommer att gå då man fortfarande har jävligt ont.

Blev tvär sugen på lax till middag idag också..  
Alltså seriöst jag skulle kunna leva på lax det är hur gott som helst.

 
 
stina

stina

1 november 2011 02:07

Vad bra att du fick en bra helg trots allt :)
Vad såg ni för film som fick dig så rädd, den skulle jag vilja se :)
Åsa har iallafall inte ringt än så jag får väl försöka kontakta henne på något vis istället :)

http://pingustyle.bloggplatsen.se

Sandra Åhlin

1 november 2011 13:25

Här är ridskolan jag rider på Stina: http://www.asbohastbruk.se

Där kan du kontakta henne om du vill :)

Jo jag fick en bra helg ;)
Fast hade ju velat vara med dig också ;)

Kommer dock inte ihåg vad filmen hette.. men ALDRIG mer skräckfilm iaf haha!

 
Malin

Malin

1 november 2011 10:20

SV: Nej tyvärr inte, bara i 2-delat.

http://www.kyro.blogg.se

Sandra Åhlin

1 november 2011 13:25

Okej det var synd :P Du får hojjta åt mig om du får in några vanliga böjda :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Åhlin - 21 november 2016 16:54


Bilden på Jonna på lucia fotograferingen på VK huset blev faktiskt över förväntan. Den blev super bra med andra ord.    Våran lilla fotomodell.       Här är våran älskade lilla lucia Jonna 17 månader som 2016 önskar alla nära och kära en gl...

Av Sandra Åhlin - 21 november 2016 16:49

        Jag fick världens bästa dotter som är så fin och perfekt på alla sätt och vis. Jag kommer alltid att finnas vid din sida gumman min. Du är det finaste och bästa som har hänt mamma och pappa. Vi älskar dig!    ...

Av Sandra Åhlin - 21 november 2016 16:47


   Vi 2 föralltid  

Av Sandra Åhlin - 15 november 2016 16:26

Lite trist att den första snön har regnat bort.. nu är det inte så mycket kvar och gräsmattorna har börjat synas igen.. dessutom skulle det bli minusgrader också så nu väntas årets första halka också. Blir att införskaffa lite broddar här hemma til...

Av Sandra Åhlin - 12 november 2016 11:16


  Åka pulka med mamma innan lunch vilan var roligt tyckte Jonna. När hon vaknar så blir det mellis sedan så väntar nya äventyr för henne då hon ska få besöka Leos lekland för första gången 👍😊     ...

Presentation


Välkommen hit!

Livet på landet.

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besökare

Ovido - Quiz & Flashcards