Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Sandra Åhlin - 4 oktober 2011 20:01

Dagen började med regn och minus grader.. men sedan så tittade solen fram.
Klev upp tidigt idag och åkte in till stan för ett möte som tog några timmar.. sedan vidare till Arkens zoo för att klippa klorna på Midna.. nu är dom korta och fina igen och det låter inget då hon går men ändå så försöker hon smyga haha.. hon är så söt ;)

     
Till middag så blev det en kycklingsallad inne i stan för dom har världens godaste kycklingsallad på Pion.
Nu ska jag ta mig en fruktsallad och ett glas loka.
Sedan hoppa ner i ett varmt skönt bad med en massa skum  
Kom in för en liten stund sedan ifrån en kvällspromenad.

 

Av Sandra Åhlin - 4 oktober 2011 19:25

Vet inte varför men blev bara tvungen att lägga upp en bild på min goda sallad som jag gjorde igår  
Numera lever man ju ett hälsosamt liv utan ciggaretter, coca cola, alkohol och skräpmat.
Det blev kycklingfile i ugn till.
Det var super gott och det bästa av allt man kan äta med gott samvete.

Av Sandra Åhlin - 4 oktober 2011 18:54

Jag lovade er ju att bjussa på lite bilder på allt pyssel man håller på med här hemma.. Det är långt ifrån klart men ni kan få en liten försmak iallafall.  


Här är tv bänken i ek som numera är vit.
Blev så himla less på ek.


Här är tv bänken grundad.


Ursäkta stökig bild jag ska bjussa på fler då allt är klart.
Men här är tv bänken helt klar.
Tv:n ska dock upp på väggen, en fondvägg ska upp osv ja ni får helt enkelt se då allt är klart.
Högtalarna passade bara bra brevid tv bänken iallafall.


Mina krukgubbar blev så fula i flytten så dom spraylackades idag.. en i blanksvart och en i turkos. Nu står dom på tork sedan ska dom få en varsin frisyr.


Här ser ni min stora krukgubbe också.. hehe.. Men det var hyllan jag skulle visa er.. ni kommer tycka jag är dum så håll i er..men den ska faktiskt slipas ner målas och bli röd.


Sedan så ska det bytas golv det blir grått golv och en grå aktig tapet i hallen.. och ja jag är ganska less på att vänta på gubben som ska komma hit och tapetsera och byta golv.. så jag bjuder helt enkelt på en bild då det är klart helt och hållet istället.
Vi ska köpa en byrå och ha i hallen också som jag kan förvara smink och dyligt i då vi har så litet badrum men har inte hittat någon ännu.


Har även 2 stycken väggord som redan är köpta och ligger här hemma och väntar att få komma upp i hallen då tapetseraren har varit här.


Detta ska flytta hem hit nu näst.


--->


 
Denna fina lite lantliga sängram.
Jag bara älskar den.



Samt detta bord. Har äntligen hittat ett vardagsrumsbord som är runt. bordet gör sig dock inte rätt på bild men detta var den bästa bild jag kunde hitta.


Men som sagt det var lite för denna gång.. jag lovar att hålla er uppdaterad med bilder eftersom allt blir klart.. Vi vet redan ALLT som ska inhandlas och hur allt ska bli men tyvärr så kan man inte köpa allt på en gång hur mycket man än vill..

Presentation


Välkommen hit!

Livet på landet.

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besökare

Ovido - Quiz & Flashcards