Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Sandra Åhlin - 3 oktober 2011 11:18

Bilen är fixad och rullar igen.
Yttligare -2kg har försvunnit ifrån min kropp.
Inte länge kvar nu innan jag har nått mitt första mål på vägen på denna viktresa!
Saknar Turid.. tur att jag får träffa henne på tisdag ;) Då är det även ridskola.. ser framemot det.
Ska bli härligt att få komma igång med ridningen igen efter sommaruppehållet.
Hoppas att sakerna som jag har skickat efter kommer här i dagarna också.
Har varit rökfri i 3 månader nu och det känns bara bättre och bättre för varje dag som går!

Om några timmar ska man möta upp farsan i stan sedan åka och hämta en bokhylla.. gjort ett riktigt fynd bokhyllan kostar 699:- på Ikea och jag får denna för 200:- fast den har fel färg men det spelar ingen roll för den ska målas om.
Ska även förbereda middagen.. idag blir det kycklingfile med en massa grönsaker! Mums!
Och en lång härlig kvällspromenad på det.

Nej nu ska jag ta och få i mig lite vatten och en kopp kaffe sedan ska jag bege mig ut med hundarna i det fina höstvädret.. här skiner solen.. det är så härligt.


Presentation


Välkommen hit!

Livet på landet.

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besökare

Ovido - Quiz & Flashcards