Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Sandra Åhlin - 22 oktober 2011 22:44

Helg igen då.. och den har varit lugn och skön som vanligt.
Igår så hade jag och älsklingen mysfredag och såg på film och syndade med lite godis, nötter och en coca cola.. men det hade jag gjort mig väl förtjänt av eftersom att jag är så duktig! =)

Jag sparar mig tills nästa helg istället då jag och Stina med fler ska ut och göra stan osäker. Mohaha.. Har ju inte druckit något på flera flera månader nu så jag tänkte unna mig själv en fylla för en gångs skull för sedan lär det dröja innan nästa gång igen.

Idag så har man varit på stan och gått runt med Bonzo lite dvs miljötränat honom.
Han skötte sig jätte bra och han gör stora framsteg varje dag!

Sedan så åkte vi till ett dagis på Umedalen där han fick springa av sig och busa lite.. passade även på att träna lite loss med honom med bollen som ha hittade och lite inkallning.
Han åkte även rutchkana haha    Såg rätt kul ut ändå..

Nu taggar jag ridskolan i morgon samt att träffa Turid och se hur mycket hon har växt sedan sist jag såg henne  
Liten börjar ju att bli stor nu. <3

Imorgon så blir det även att åka och lägga lite spår till hundarna.

Nej dax att sussa kudde så man orkar med morgon dagen!

 

Presentation


Välkommen hit!

Livet på landet.

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besökare

Ovido - Quiz & Flashcards