Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Sandra Åhlin - 11 oktober 2011 14:13

 
Sitter på internet på en sida där man kan pröva glasögon på sig själv.. känner att det fan är på tiden att skaffa ett par nu.. Jag har försökt förtränga det men nu måstejag inse att det är verklighet!
Jag passar inte alls i det.. men vill inte ha linser just nu känner jag men det kan ju ändras! Men jag ska lix bara ha dom då jag läser, ser på tv och kör bil och då behöver man ju inte precis vara snygg
 
Har inget gravt synfel bara ett pyttelitet vanligt synfel enligt han som gjorde syntestet på mig.. men då man inte ser texten på tv:n då man ser film utan får gå sätta sig på golvet närmare tv:n för att se vad det står så är det fan illa haha!

Av Sandra Åhlin - 11 oktober 2011 13:51

Är orolig för Emmy gumman.. Typiskt att hon ska få tag på allt hon är ju så stor.. hon mår inte så bra.. spytt flera gånger och vägrar äta :( Hon som brukar vara så matglad.. Bara att vara på sin vakt.. Ingen feber iaf! Och ändå hyffsat pigg och vaken.. Tur älsklingen kör i veckan så han kan komma hem om vi måste åka in med henne!

En possitiv nyhet iallafall.. Nu har jag bara 6 kg kvar till mitt första delmål som jag har satt på min viktresa. 
Så nu blir man ännu mer taggad på att fortsätta.
Hoppas det bara säger svosch och sedan så är dom borta haha! Fast så enkelt är det inte riktigt.. Fast man kan ju alltid drömma lite.


Sitter och lyssnar på Lasse Stefanz och känner lugnet idag.. blir ingen promenad så jag får gå mer i morgon istället.. vill inte lämna Emmy utan uppsikt.


Nu ska jag dricka upp kaffet och spela lite betapet.

Presentation


Välkommen hit!

Livet på landet.

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besökare

Ovido - Quiz & Flashcards