Direktlänk till inlägg 28 oktober 2011

Veterinären med Bonzo

Av Sandra Åhlin - 28 oktober 2011 19:19

 
Idag så har man varit med Bonzo till veterinären och gjort HD/AD rönken, klippt klor, vaccination, gjort en hälsokontroll samt tömt analsäckarna vilket han behöver hjälp med någong gång då och då för han klarar inte alltid av att tömma dom själv på egen hand.

Så nu är han nyservad kan man väl säga  

Han skötte sig jätte bra på kliniken så jag är stolt över honom.

Han blir ju överglad så han är inga problem att hantera så att han ska bli aggresiv eller något utan tvärtom.
Men hellre det än en aggresiv hund!

Och personalen var verkligen jätte gulliga där både mot oss och Bonzo.
Så dit kommer jag garanterat att åka fler gånger.


Patricia fick till några bra plåtar sa hon och sa att dom såg bra ut så långt men det får man ju inte veta säkert föränn om ca: 10 dagar då SKK har läst av dom.. så nu väntar jag med spänning och är jätte nervös!

Angelica och Magnus hängde också med för hon fick tid samma dag som oss med Nico som hon nu har köpt för att göra en kemisk kastrering.

Var tänk att jag och Stina skulle gå ut ikväll.. eller ut och ut ta några öl iallafall men vi sparar oss till någon annan helg för vi kände att vi inte orkade dricka i helgen helt enkelt.

Åkte in till stan och hyrde några filmer istället så nu blir det

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Åhlin - 21 november 2016 16:54


Bilden på Jonna på lucia fotograferingen på VK huset blev faktiskt över förväntan. Den blev super bra med andra ord.    Våran lilla fotomodell.       Här är våran älskade lilla lucia Jonna 17 månader som 2016 önskar alla nära och kära en gl...

Av Sandra Åhlin - 21 november 2016 16:49

        Jag fick världens bästa dotter som är så fin och perfekt på alla sätt och vis. Jag kommer alltid att finnas vid din sida gumman min. Du är det finaste och bästa som har hänt mamma och pappa. Vi älskar dig!    ...

Av Sandra Åhlin - 21 november 2016 16:47


   Vi 2 föralltid  

Av Sandra Åhlin - 15 november 2016 16:26

Lite trist att den första snön har regnat bort.. nu är det inte så mycket kvar och gräsmattorna har börjat synas igen.. dessutom skulle det bli minusgrader också så nu väntas årets första halka också. Blir att införskaffa lite broddar här hemma til...

Av Sandra Åhlin - 12 november 2016 11:16


  Åka pulka med mamma innan lunch vilan var roligt tyckte Jonna. När hon vaknar så blir det mellis sedan så väntar nya äventyr för henne då hon ska få besöka Leos lekland för första gången 👍😊     ...

Presentation


Välkommen hit!

Livet på landet.

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besökare

Ovido - Quiz & Flashcards