Alla inlägg den 11 september 2011

Av Sandra Åhlin - 11 september 2011 21:56




Det är helt sjukt vad jag älskar schockemöhles schabrak.
Eller deras saker över huvudtaget.. dom är så stilrena!
Släng er i väggen detta ska jag ha när det börjar säljas!!.. har letat efter ett orange dressyr schabrak länge och nu funnit ett.. nu kan jag sluta leta och bara vänta istället!
Men det gäller att slå till fort då det kommer ut för det kommer nog bli slut sålt fort!!


jag älskar schabrak...   

Av Sandra Åhlin - 11 september 2011 20:07

Kikade nyss in på Hööks hemsida och hittade dessa gosaker.

Ska givetvis klicka hem dom.  
Ska se om man kan hitta sig nå nya ridkläder också då ridskolan drar igång nästa vecka igen.


Hade kommit ut ett nytt grått fleecetäcke också men det var inte riktigt i min smak..


         

Av Sandra Åhlin - 11 september 2011 18:42

Hejhopp!   


Idag efter folkracen så blev det en sväng förbi stallet och hälsa på Turid!

Höll inte på att tro mina ögon då hon kom travande emot mig i hagen... trodde först att det var någon annan häst.. hehe..   men såg sedan att det var min lill fis som börjar bli stor.. shit vad hon har växt alltså.. bara den här sista veckan.. men ja det är kul att se dom små liven växa och utvecklas!


Det blev en massa gos och mys i hagen en lååång stund och jag ville knappt åka därifrån idag. Nästan så att man blev tårögd då man skulle åka.. för hon ville ju inte att jag skulle gå därifrån och då jag gick så stod hon och kollade efter mig hela tiden.. lill gumman då!!


Nej nu ska jag gå och städa sedan ta en dusch!
Blir väl ryggläge i soffan och glo på lite tv sedan.



 

Av Sandra Åhlin - 11 september 2011 18:18


                          
                                 

Av Sandra Åhlin - 11 september 2011 18:13

Turid, Isak, & Joker myser i hagen! <3
 

Av Sandra Åhlin - 11 september 2011 18:08

Dagen spenderades med folkrace i Vännäs.


         

Av Sandra Åhlin - 11 september 2011 17:56

Lördagens filmmys ------->


     

Presentation


Välkommen hit!

Livet på landet.

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besökare

Ovido - Quiz & Flashcards