Alla inlägg den 13 september 2011

Av Sandra Åhlin - 13 september 2011 19:24

Nu smyger sig höst mörkret på och då är det dax att plocka fram reflexerna så att man syns när man är ute.

Jag är grymt nöjd med led blink halsbanden som mina hundar har men ska införskaffa i något reflextäcke av något slag till dom också eftersom vi bor så nära vägen.


Blir även reflexväst till mig själv och älsklingen också som vi kan ha då vi är ute och går.

Rädda liv. Använd reflexer & gör dig synlig!!


Jag vet själv hur arg man blir då man är ute och kör bil och det börjar skymma på och man möter folk som är ute och går med hunden och sedan så har dom till och med hunden längst ut på FEL sida..   GAAAH!


NEJ SKÄRP ER FÖR FAN!!
Var rädd om er och era djur. Olyckor händer så lätt tyvärr!!

Av Sandra Åhlin - 13 september 2011 17:07

Jag diggar mina rubriker.. *not*

Men så kan det gå då man har fantasibrist ibland.


Där fick jag som sa att det inte regnade ute idag.. efter att jag skrev det inlägget så började det att spöregna typ 20 minuter efter haha.

Nu är hemmet skinande rent och luktar fräscht och nystädat.
Har även renbäddat i sängen!

Har även laddat upp med en omgång doftljus här hemma. mmmmmmm jag  älskar verkligen ljus det är så mysigt.
När hösten och vintern närmar sig så får vi alltid lägre elräkning och det är ju bra.
Sandra tänder ljus istället   

Nu ska jag gå tömma allt som ska till återvinningen.. tur att man har nära   

Av Sandra Åhlin - 13 september 2011 12:46

Idag så är det åtminstone inte regn i luften men däremot en otroligt blåsig dag nåja!

Har nyss fått i mig min lunch (Cambridge) och ska nu ta mig en kopp kaffe och ladda batterierna innan jag sätter igång och storstädar här hemma. Peppar peppar det bränner ju kalorier det också  


Av Sandra Åhlin - 13 september 2011 00:05

God kväll..!!
Detta blötväder fortsätter. Undra hur länge till ?!?
Idag har jag haft en slappar dag av dess like och inte gjort allt för mycket faktiskt.
Blir att ta tag i städningen här hemma i morgon iallafall samt ta en powerwalk eller fara ut och springa och få upp flåset lite.  
Kan behövas då man alltid är svettig och ilröd i ansiktet efter varje ridpass.

Självklart så har man sina dåliga dagar och svackor iband då man är nere och deppad och hungrig osv osv men då får man bita ihop och kämpa och tänka på framtiden istället.

Hade tänkt att skippa veckans vägning och väga mig nästa vecka istället.. har däremot mätt mig istället och jag fortsätter att minska. *Happy face*
Man känner på kläderna att dom har börjat sitta lite lösare nu och många säger att det syns i mitt ansikte.
Dock märker jag inte allt för stor skillnad själv ännu.. utan det lär nog ta ett tag!


 
På tisdag så hade jag tänk att åka och sola och sedan faktiskt åka till badhuset och simma några längder.. måste bara kolla öppettiderna först.   Så man inte kommer dit och sedan så är det stängt haha!
Någon som känner sig manad att hänga på ?!?

Jag kan säga att ju mer man tappar ju mer peppad blir man.. och jag har ju världens bästa stöd utifrån av mina nära och kära! <3 Tack för att ni finns och tack för att ni peppar mig!

Om några månader så får ni förhoppningsvi se en helt ny person.
Det glädjer mig!

Ville bara skriva av mig lite och lätta på hjärtat innan jag skulle gå sova.


 

Presentation


Välkommen hit!

Livet på landet.

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besökare

Ovido - Quiz & Flashcards