Alla inlägg den 4 september 2011

Av Sandra Åhlin - 4 september 2011 16:19


Nu har man nyss kommit in efter 1,5 timmes powerwalk.
Det var riktigt skönt måste jag säga.
Bonzo han fick också följa med och han blev riktigt nöjd över den raska farten som annars tycker att matte går väldigt långsamt  

Jag fattar verkligen inte hur man kan ha utsatt sin egen kropp för sådanhär tortyr.. Jag blir så arg så fort jag tänker på det! Men kilona kommer ju smygandes och det är väl någonting som man kanske inte själv ser eller märker. Men jag kommer aldrig mer låta det gå så här långt någonsin!
Nu ska jag gå ner till min målvikt och sedan så ska jag börja leva ett hälsosamt liv.
Jag känner nu bara på dom här dagarna hur mycket bättre jag mår.
Jag är inte lika trött och jag behöver inte lika mycket sömn.. samt så orkar jag mycket mer!

Nej efter att jag såg ett kort på mig själv förra veckan så sa jag nu får det jävlar vara nog och så ska det förbli.  Nu har jag blivit så himla envis också så nu kör jag tills jag är i mål.


Jag ska ha passerat en bra vikt innan vintern är kommen för då ska jag beställa en ridoverall ifrån Hööks så jag måste ju komma i den.
Den kostar ju en hel del också så man vill ju kunna ha den ett tag och inte köpa en ny direkt man gått ner ännu mer i vikt osv.
Fick tips av min ridskolelärare att köpa denna overall för hon och flera andra har köpt den och är super nöjda.
Dessutom så är den helskodd baktill så den är super skön att rida i säger dom.. desutom så kan man även köra häst i den. Extra + för att den har reflexer.
Bara att hålla sig varm då man är ute på vintern och håller på med hästen är ett stort +.
Nej så detta är verkligen en sak som måste införskaffas.
Ridoverall CRW 1539:- Hööks.


Nu blir det att hoppa in i duschen och sedan åka och handla hem någon mat till karln.

Av Sandra Åhlin - 4 september 2011 14:21

Grattis på 2-års dagen Bonzo!


            *
Här är vi på väg till stan för att köpa något gott till dom fyrbenta på Bonzos födelsedag!

Av Sandra Åhlin - 4 september 2011 14:05

 

Nu har min älskade fölunge hunnit fylla 3 månader!
Igår så stod hon och jag och myste länge länge i hagen.
Jag prövde även hennes nya bruna grimma med ludd i stl: ponny som jag köpte tll henne på travshopen men det fattades lite under hakan innan hon kan ha den. Så snart!
Jag tog med mig några borstar och stod och borstade henne en lång stund och hon stod och sov undertiden och tyckte att det var så skönt. Hon bara njöt.
Älskade häst hon är så perfekt <3



 
         
 


 

Av Sandra Åhlin - 4 september 2011 13:54

  
Dessa filmer blev hyrda igår kväll.
Var tänkt att vi skulle åka till Bjurholm på Angsjöns camping där dom hade country festivalen men vi avbokade och avstod helt enkelt. Kände oss inte peppade alls. Dessutom så håller jag ju på med Cambridgekuren så mitt humör pendlar upp och ner hela tiden.
Men jag tjuvvägde mig i morse och har gått ner -5 kg och det har inte ens gått en hel vecka ännu. Det känns dessutom.
Ska ut och ta en power walk i höstvädret lite senare.
Här blåser det och flyger gula höst löv överallt idag!


Och åter till filmerna då.. dom var faktiskt bättre än förväntat.
Hur många lingon finns det i världen den fick man sig många goda skratt av och det behövs ju det också ibland.. samtidigt som den var sorlig i mellan åt.. helt klart en sevärd film! Scream 4 ? Ja visst flög man i luften några gånger pga. för hög volym haha.. Men den var bra. Och man hade faktiskt inte kunnat gissa sig till vem mördaren var innan man fick se det i slutet av filmen.

Presentation


Välkommen hit!

Livet på landet.

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besökare

Ovido - Quiz & Flashcards