Direktlänk till inlägg 19 september 2011

YES!! ÄNTLIGEN..

Av Sandra Åhlin - 19 september 2011 13:45

Jag vann till slut mot det där förbaskade envisa kilot som inte ville rasa av mig.. känns skönt. Nu fortsätter den långa resan.
- 7 kg har jag gått ner sedan jag startade med Cambridgekuren men då har jag ju fuskat och ätit tacobuffe en gång och sedan typ 2 kycklingsallader första veckan så jag är bara nöjd med min viktnedgång.
Och jag är stolt över mig själv som har tagit mig så här långt.. nu ska jag baske mig i mål.
Jag har delat upp mina mål på flera gånger för att lättare lyckas..och jag har nu 9 kg kvar tills mitt första mål så jag fortsätter att kämpa på.

    
Det här är favoriten.
Gröt med äpple och kanel.
Tuggmotstånd och man håller sig mätt länge!

Nej nu ska jag invänta att karln i huset kommer hem från jobbet sedan så ska vi åka in till stan och göra lite ärenden och sedan flytta sista busken då vi kommer hem igen. För att sedan gå ut på en promenad.. middag ska vi förstås också äta.. tror det blir kycklingsoppa till middag idag.

I natt har jag sovit som en stock det var så himla skönt att få vakna utvilad för en gångs skull.

Nej nu ska jag gå dammsuga lite.. här dammsugas det varje dag bland annat för att hundarna fäller så mycket hår just nu och sedan så är det höst så det dras in löv hela tiden och jag är en sådan som vill ha snyggt och prydligt omkring mig.

 
 
Ingen bild

samma väg

20 september 2011 17:33

kan man inte få se en före bild på dig nu och bilder på vägen mot ditt mål?

Sandra Åhlin

27 september 2011 21:06

Före och efter bild kommer då jag nått min målvikt jag lovar :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Åhlin - 21 november 2016 16:54


Bilden på Jonna på lucia fotograferingen på VK huset blev faktiskt över förväntan. Den blev super bra med andra ord.    Våran lilla fotomodell.       Här är våran älskade lilla lucia Jonna 17 månader som 2016 önskar alla nära och kära en gl...

Av Sandra Åhlin - 21 november 2016 16:49

        Jag fick världens bästa dotter som är så fin och perfekt på alla sätt och vis. Jag kommer alltid att finnas vid din sida gumman min. Du är det finaste och bästa som har hänt mamma och pappa. Vi älskar dig!    ...

Av Sandra Åhlin - 21 november 2016 16:47


   Vi 2 föralltid  

Av Sandra Åhlin - 15 november 2016 16:26

Lite trist att den första snön har regnat bort.. nu är det inte så mycket kvar och gräsmattorna har börjat synas igen.. dessutom skulle det bli minusgrader också så nu väntas årets första halka också. Blir att införskaffa lite broddar här hemma til...

Av Sandra Åhlin - 12 november 2016 11:16


  Åka pulka med mamma innan lunch vilan var roligt tyckte Jonna. När hon vaknar så blir det mellis sedan så väntar nya äventyr för henne då hon ska få besöka Leos lekland för första gången 👍😊     ...

Presentation


Välkommen hit!

Livet på landet.

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besökare

Ovido - Quiz & Flashcards