Direktlänk till inlägg 29 augusti 2011

Spa kväll ;)

Av Sandra Åhlin - 29 augusti 2011 18:35

Nu ska jag ta och ge hundarna kvälls mat och sedan gå ut och gå en promenad med dom en sväng och efter det så ska jag ta och unna mig själv ett varmt mysigt bad och ha en liten spa kväll för mig själv i min ensamhet hade jag tänkt.
Älsklinge jobbar ju så.
Ska även lägga en ansiktsmask och göra en ansiktsbehandling.

Känner att det är på tiden att unna sig själv någonting nu och jag känner mig så ofräsch nu då man har fått flera finnar i ansiktet :(

Snart är vintern och rmörkret här.. finns det något mysigare än att krypa in i ett solarium då?!? Dessutom bra för min hy. Så i vinter så blir det sola av. =) då kanske man blir lite brun på köpet också.

Jag tänker alldeles för lite på mig själv så jag tror nästan att jag ska gå och bli ego ett tag framöver haha! Dax att vakna och krypa ut ur mitt skal nu.

Nej men seriöst jag har glömt bort mig själv kan man väl säga med ett annat ord.. eller så vill jag bara inte se mig själv som jag ser ut just nu..

Men nu har jag ju tagit i tag med

*Rökningen

Så nu är vi på mål nummer 2* Vikten så nu är jag peppad och redo och i morgon så kör jag igång!

- 45 kg ska bort! Och jag kommer att väga och mäta mig varje vecka.
Man måste lägga upp små mål så jag tar en vecka i taget.


Jag kommer att lägga ut mina mål som jag har med mig själv här på bloggen eftersom så ni får ha lite tålamod men då jag har nått mina slutmål så avslöjar jag dom.. jag lovar.
Fast första målet blir om sisådär 5-6 månader eller något men ni får helt enkelt stå ut!
Men jag kan lova att första slutmålet blir en före och efter bild på mig själv!

Jag ska förvandlas till en helt ny person!


Jag ska få den där kroppen och det där utseendet som jag alltid har drömt om nu.
Jag har massor med planer på mig själv.. och nu ska dom uppfyllas!
Och det bästa av allt... Jag kommer att lyckas! Jag har blivit så satans envis så nu KÖR vi!


GO SANDRA!!


* 5 st Mango smak - NY smak!

* 5 st Vanilj smak
* 5 st Kakao smak

* 4 st Kakao & mint smak

* 2 st Banan smak

Det går ju åt 21 st påsar per vecka man väljer att äta cambridge!

Dessa smaker tog jag.. Det är skönt att variera lite och inte äta samma varje dag!

Tog dessutom bara kalla soppor denna gång!

Vi får se vad det blir nästa vecka =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Åhlin - 21 november 2016 16:54


Bilden på Jonna på lucia fotograferingen på VK huset blev faktiskt över förväntan. Den blev super bra med andra ord.    Våran lilla fotomodell.       Här är våran älskade lilla lucia Jonna 17 månader som 2016 önskar alla nära och kära en gl...

Av Sandra Åhlin - 21 november 2016 16:49

        Jag fick världens bästa dotter som är så fin och perfekt på alla sätt och vis. Jag kommer alltid att finnas vid din sida gumman min. Du är det finaste och bästa som har hänt mamma och pappa. Vi älskar dig!    ...

Av Sandra Åhlin - 21 november 2016 16:47


   Vi 2 föralltid  

Av Sandra Åhlin - 15 november 2016 16:26

Lite trist att den första snön har regnat bort.. nu är det inte så mycket kvar och gräsmattorna har börjat synas igen.. dessutom skulle det bli minusgrader också så nu väntas årets första halka också. Blir att införskaffa lite broddar här hemma til...

Av Sandra Åhlin - 12 november 2016 11:16


  Åka pulka med mamma innan lunch vilan var roligt tyckte Jonna. När hon vaknar så blir det mellis sedan så väntar nya äventyr för henne då hon ska få besöka Leos lekland för första gången 👍😊     ...

Presentation


Välkommen hit!

Livet på landet.

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besökare

Ovido - Quiz & Flashcards