Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Sandra Åhlin - 17 augusti 2011 14:32

Förra veckan så var man på stan och shoppade lite åt hundarna.

Emmy fick sig en biabädd. En ROSA såklart!

 
Midna hon fick sig en gullig liten tröja. Också i ROSA 

Fast den klickade jag hem på tradera.



   


Bonzo ska också få sig en biabädd fast i grön elle turkos.
Har inte bestämt mig riktigt än   


Åkte även på Arkens Zoo och köpte ett jätte gott (säger man så?!?) hundhampo med lukten regnskog.
Efter att vi badat alla hundar i söndags kväll så kunde man inte sluta att snusa på dom *Hihi*

Ska även införskaffa i lite nya koppel & halsband åt dom samt nya regn & vintertäcken. För dom som finns nu ska ut i förrådet eller något för dom har blivit alldeles för små.


Eftersom att jag har korthåriga hundar så fryser dom lätt och kan få ont i ryggen och det vill jag inte ska hända så därför värmer det gott med täcke på dom så slipper man oroa sig. Dom klagar inte.

Emmy gumman däremot har redan fåt ont i ryggen.. av vad vet jag inte.. men då man är där och trycker och ska känna så reagerar hon starkt.

Så hon ska få sig en omgång massage.

Presentation


Välkommen hit!

Livet på landet.

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besökare

Ovido - Quiz & Flashcards