Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av Sandra Åhlin - 20 augusti 2011 23:03

Nästa helg på söndagen den 28:e Augusti så åker jag till Kågedalens ryttarförening i Skellefteå på Sto- och unghästpremiering.
Det är första gången någonsin som jag åker på något sådant så jag är verkligen super taggad.



Av Sandra Åhlin - 20 augusti 2011 22:57

         
 

Av Sandra Åhlin - 20 augusti 2011 22:25

Har haft en trevlig lördag kväll i Överboda hos Åsa och alla djuren.   
Har nyss kommit hem så nu sitter man och äter popcorn och avnjuter en öl.

Måste ju passa på nu innan man tar tag i vikten igen för då blir det inget dricka eller något på väldigt länge! I början på September så kör jag igång! *peppar peppar*


Midna var då jätte duktig på agility träningen idag och man märker att det tar på hjärnan fort för då hon inte orkar mer och blir less vilket hon blir efter att ha kört igenom banan några gånger så springer hon bort och ska lukta på allt och man får ingen kontakt alls med henne och då är det bara vila ett tag eller att bryta för dagen som gäller. Men nu börjar jag lära mig signalen och att se på henne då hon börjar bli trött så nästa gång blir det att avbryta i tid så att hon inte får för sig något ofog då vi ska ut på tävlingar.


Hade tänkt att träna Bonzo i lite lydnad idag också då vi kom hem men klockan hann rusa iväg och bli så sent så jag ska ta ett pass med honom i morgon kväll istället.


Imorgon så blir det som sagt att åka och kolla på hopptävling på Vännäs ryttarförening och sedan så ska vi till Nickes föräldrar och äta go Lasagne. *Mums*
Var väldigt väldigt länge sedan man åt sådan go mat.


Det var på tiden att man har skaffat sig en blogg igen för jag känner att det är rätt skönt att få skriva av sig lite ibland och lätta lite på hjärtat.

Av Sandra Åhlin - 20 augusti 2011 14:12

Kameran är laddad och nu sitter jag bara och inväntar att älsklingen ska komma hem som har jobbat över i helgen.
Sedan blir det Hissjö och köra ett agility pass med Midna och Bonzo sedan beger jag mig ut till stallet och pussar på Turid <3

Jag har inte träffat henne på typ 2 veckor nu och det sägs att hon har växt jätte mycket så det ska bli så himla kul att få träffa henne igen. Saknar henne verkligen jätte mycket.

Det var tänkt att jag skulle hinna åka och kolla på hopptävlingarna på Vännäs ryttarförening också då flera stycken som jag känner ska vara med och tävla i helgen.. men tyvärr så har jag fullbokat schema idag så det får bli en hel dag på tävlingarna i morgon istället  
Nu hoppas jag bara på samma fina väder imorgon också. 

Nej nu ska jag gå göra mig i ordning!

På återseende!

Av Sandra Åhlin - 20 augusti 2011 14:09

 
Respekt 2007

Presentation


Välkommen hit!

Livet på landet.

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besökare

Ovido - Quiz & Flashcards