Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Sandra Åhlin - 16 augusti 2011 19:18

 

Jag tycker att den är rätt fin och passar bra här på min blogg. Hehe!

Nu går vi mot mörkare tider igen.

Kände att jag då ville ändra min blogg lite igen.

Det är ju inte första gången som jag ändrar och håller på men man ledsnar rätt fort.

Jag är dock inte färdig ännu utan kommer att pyssla med den lite eftersom då jag har tid   

Av Sandra Åhlin - 16 augusti 2011 15:59


Nu verkar det som att sommaren faktiskt är slut på riktigt. Tragiskt men sant!
Vi har nu gått in i halva Augusti och snart så är det redan September.
Det är mellan 5-10 grader ute på morgnarna och ibland så är det till och med frost i gräset så det är inte direkt någon värme.. regnat har det också börjat göra och ska göra i några dagar nu enligt väder rapporten :( riktigt ruggigt väder!
Bäst att leta fram en mössa och ett par fingervantar nu.. samt ladda upp med lite nya mysbrallor och tjocksockar  

Poff säger det bara så är vintern kommen också. 

Men vi blickar framåt och ser vad hösten har för skojigheter att bjuda på.

Sommaren har då varit kanon bra iår iallafall måste jag få säga.                                                        
/

Av Sandra Åhlin - 16 augusti 2011 15:47

 


Blev rätt så förbannad nu i eftermiddag då jag satt och googlade runt lite och såg att det var någon som hade tagit mina bilder och använt dom till ett internetstall...

Förbjudet att kopiera samt att använda mina bilder!

Bilderna tillhör mig och ingen annan!!


COPYRIGHT (C) SANDRA ÅHLIN



 

Presentation


Välkommen hit!

Livet på landet.

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besökare

Ovido - Quiz & Flashcards