Alla inlägg den 3 april 2014

Av Sandra Åhlin - 3 april 2014 22:57

 

Av Sandra Åhlin - 3 april 2014 22:50

 

Av Sandra Åhlin - 3 april 2014 22:40

Nu är det nog!


 
2000:-


Mycket liten ponny, näst intill en insekt, säljes.
Helst till innehavare av tomt tigerhägn med högt staket, vallgrav och högspänning!
Tigrar absolut inget krav. Passar annars som mellanmål!
Förutom att djuret aldrig befinner sig där det ska, är det mycket socialt, sött och ridbart.

 

 HAHAHAHA  

 

 

 

Av Sandra Åhlin - 3 april 2014 21:59

  

Tacka vet jag Kerstin. Hon fixar tametusan allt.  


Igår så var jag till henne och fixade till ryggen lite.


Jag ringde till henne på morgon kvisten då jag knappt höll på att ta mig upp ur sängen ens och fick en akuttid hos henne samma dag typ bara 2 timmar efter att jag ringde till henne och berättade vad som hade hänt dagen före så det var bara att åka in.
Inget att fundera över.


Innan jag åkte dit så kunde jag knappt stå upp eller ens gå ett steg utan att börja gråta av smärtan och den hemska värken i ryggen.


Efter nästan 3 timmar hos Kerstin så kändes det genast lite bättre i ryggen och jag kunde stå upprätad med ryggen och gå några steg utan att bryta ihop totalt.


Jag blev även ihop tejpad över helgen för att hålla ryggen lite bättre på plats då jag även var så himla sned så det stannar kvar bättre i samma läge eller hur jag ska förklara och ska tillbaka på återbesök på Måndag igen och köra en sväng till!


Alltså helt seriöst jag trodde allvarligt att det var en häst som bröt benet eller något i hagen då min rygg knakade till så mycket... jag var helt säker då jag inte ens kände någon smärta först föränn jag reste mig upp efter ett tag.. olustig känsla fyfan! Den är obeskrivlig.

Jag har nog aldrig varit såhär dålig eller haft såhär ont på väldigt länge.


Jag är ordinerad vila och håller på att klättra på väggarna här hemma av tråkhet och överskotts energi.

Lyckades iallafall hjälpa mamma att slinga hennes hår idag och fint blev det.  



 

 



.

Av Sandra Åhlin - 3 april 2014 21:42

 

Presentation


Välkommen hit!

Livet på landet.

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besökare

Ovido - Quiz & Flashcards