Alla inlägg den 6 februari 2014

Av Sandra Åhlin - 6 februari 2014 18:38

Hör och häpna.. Sandra ska tatuera sig ;-)
Det värsta jag vet är allt som har med både nålar och sprutor att göra.. När man till och med har sådan rädsla för nålar att man får den lilla barnnålen när man ska ta prover hos läkaren då är det fan riktigt illa haha :-P
Jag är ju värsta barnet när jag besöker sjukvården.
Men man måste ju jobba bort sina rädslor här i livet för att bli av med dom och nu har jag bestämt mig för att ge mig på detta.
Det blir nog min största utmaning någonsin här i livet men å andra sidan så kan man inte uttala sig föränn man har prövat på själv och gått igenom det heller.
Det värsta som kan hända är ju att jag får panik och måste avbryta och det bästa som kan hända är ju att jag kan bita ihop och klara mig igenom det och får en tatuering på köpet och pusta ut efteråt när den är färdig och inse att det inte alls är så farligt som jag tror.

Så nu ska jag sätta mig och googla på lite tatueringsförslag innan jag ångrar mig haha :-)
Det blir ingen stor första gången dock.
Det här blir kul och intressant.

Av Sandra Åhlin - 6 februari 2014 14:41

Allt går enligt planerna, vilken grymt underbar känsla inombords ;-)

Nu ska jag färga håret :-)
Sedan ta en långpromenad med lilla vovven!

Jag svävar just nu på rosa moln.


Ni som läser min blogg måste nog tro att jag är prinsessan och att mitt liv verkligen är så himla perfekt.
Men jag kan säga er att så är det verkligen inte. Jag har mina bättre och sämre dagar jag också precis som er alla andra.
Men jag är bara så himla glad och lycklig just nu och efter allt som jag har fått vara med om och ta emot under hela förra året så förtjänar jag det här och att få må bra nu. Jag har förändras och bara till det bättre. Jag har blivit en helt annan person. Jag sa ju att 2014 skulle bli mitt år och såhär långt så har det verkligen varit det. :-)
Hoppas på att det fortsätter så också.

På återseende.

Presentation


Välkommen hit!

Livet på landet.

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besökare

Ovido - Quiz & Flashcards