Alla inlägg den 17 februari 2014

Av Sandra Åhlin - 17 februari 2014 18:34

Bara några timmar efter att du hade kommit till världen så fick jag se dig för första gången.

Just i det ögonblicket så kände jag något väldigt starkt och speciellt inom mig.

Jag bara visste det.

Jag bara visste att du och jag hörde ihop!

Just i det ögonblicket så visste jag att det var dig som jag ville ha och ingen annan trots att jag inte ens skulle ha en ny häst igen.

Men det sa bara klick.

Jag bara visste det och kände det på mig att det skulle bli du och jag.

Jag tvekade inte ens en sekund över att köpa dig!

Skyndade till och med på köpet med uppfödaren så jag fick skriva på fort och bli din ägare. 

När det väl var gjort så kunde jag pusta ut med en djup suck över att du äntligen var min alldeles egna och veta att ingen annan kunde ta dig ifrån mig! 

När du stod där så liten och söt och våra blickar möttes för första gången och när jag kollade dig djupt in i dina mörka ögon.. Då visste jag att jag hade funnit en trogen vän för livet.

Snart så firar vi 3 underbara år tillsammans och många många fler ska det bli.

Du finns alltid hos mig i både medgång och motgång och du sviker mig aldrig.

Du är mitt allt.

Jag älskar dig så otroligt mycket min fina fina prinsessa.

Ingen häst i världen kan någonsin mäta sig med dig för du är den BÄSTA! 

Vi kommer alltid att finnas för varandra och ställa upp för varandra.

Jag är så glad och lycklig.
Och det är inte alla som har lika tur i livet som jag som har fått vara med precis från första början.


   




I LOVE YOU  


Presentation


Välkommen hit!

Livet på landet.

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besökare

Ovido - Quiz & Flashcards