Alla inlägg den 23 februari 2014

Av Sandra Åhlin - 23 februari 2014 16:54

Har aldrig tidigare sett min häst gå så bra och fint i lina på volt förut som hon gjordet idag.
Hon var verkligen lugn och harmonisk i sig själv idag och väldigt lyhörd.
Hon bara svävade fram i traven och verkligen tog ut stegen ordentligt. Vilken mäktig känsla :-)
Hon kanske kommer bli en duktig dressyrhäst så småningom så akta er när vi kommer ut på tävlingsbanorna ;-) hehe

Nu dricka en kopp av det svarta guldet och sedan hoppa in i duschen.
Sedan blir det att fixa ihop någon middag och sedan bege sig ut på en lång och härlig hundpromenad.
Blir även att stanna till på något bra ställe och träna lite lydnad med lill råttan min.

Ibland så skulle man behöva lite mer timmar på dygnet för jag hinner inte allt jag vill varje dag även fast man kliver upp i tid på morgonen och det stör mig grymt mycket ibland.
Jag kan typ gå störa och reta mig på det hur länge som helst haha. :-P

Presentation


Välkommen hit!

Livet på landet.

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2014 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besökare

Ovido - Quiz & Flashcards