Alla inlägg den 17 april 2012

Av Sandra Åhlin - 17 april 2012 14:44

Ledsen över att jag glömde kameran hemma idag Men får komma ihåg att ta med den nästa gång!

Snart har jag ju fyllt ett fotoalbum med 300 st bilder på min älskade polla.. så snart får man börja på ett nytt *S*

Har nyss kommit från stallet.. fick dock inte det väder jag hade hoppats eller önskat mig idag.
Men hann iallafall ut till stallet innan snön började falla som mest.

Jag myste på med min älskade unghäst T iallafall.
Borstade upp henne lite.. och jag bara fortsätter tjata att ko skrapan är gudomlig
Jag har världens bästa och snällaste häst i hela världen och jag ångar inte en sekund att jag köpte henne.. dessutom så är hon snyggast i hela världen också 
Får hoppas att hon fortsätter växa sig snygg *Ler*

Måste dock träna mer på hovlyft nu här framöver innan hovslagaren kommer på besök igen för att verka henne för hon har en tendens att vilja kasta sig bakåt och försöka stegra sig.
Så nästa besök hos min bäbis blir det hovträning för fulla muggar.

Unghäst nr 2 ville inte alls vara med idag.. Fick inte ens in honom från hagen så blir nya tag i morgon!
Orkade inte stå där och tjaffsa då det blev för kallt då det blåste så himla mycket.


Nu sitter man hemma hos tok Stina & Jimmy på Böleäng och ska bli bjuden på kycklinggryta m.m
Magen kurrar hihi.
Det går framåt med min LCHF diet blandat med träningen av dess olika slag.. det är roligt att det ger resultat så snabbt. Känner redan att man tappat lite sidfläsk haha..

Det jobbigaste är att äta så många gånger per dag då man ska äta regelbundet men jag kämpar på.

Hojj så länge!

Presentation


Välkommen hit!

Livet på landet.

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besökare

Ovido - Quiz & Flashcards