Alla inlägg den 4 april 2012

Av Sandra Åhlin - 4 april 2012 17:33

Var inte sugen alls på att kliva upp ur sängen i morse.. hade allt velat ligga kvar och sova ut mycket mycket längre!
Är så trött och sliten då man har varit ute och rännt runt hela veckan och knappt hunnit vara hemma något.. + att man har så himla svårt för att somna på nätterna. :/
När normalt folk kliver upp så somnar man typ själv!
Lite mycket i livet just nu.. och lite för mycket i huvudet helt enkelt...

Men det var bara att se glad ut och pallra sig upp och köra Stina till veterinären i Vännäs med Akilles för han har inte mått så bra i natt.. spytt flera gånger och skitit löst hur många gånger som helst.
Han hade förstorad prostata och förhöjda vita blodkroppar m.m kommer inte riktigt ihåg..
Det visade sig även att han hade blod i urinen vilket inte är bra..Stina får svar på odlingen i morgon.
Får hoppas att han kommer på bättringsvägen nu!
Han fick en massa medicin som han skulle äta så.




 
På vägen hem så åkte jag iallafall förbi Turid och myste på med henne en stund och borstade henne.
Fällningstider AB kan jag lova.  
Jag tackar mig själv för mitt underbara köp av ko skrapan och magic brush borstarna.
Hon var trött idag precis som sin matte och låg och solade och halvsov i hagen då jag kom och ville knappt kliva upp  
Men till slut så fick jag upp lat fisen min.
Hon var så mysig idag!

Har nyss gått en sväng med hundarna samt gett dom käk.. Nu ska jag lägga mig i soffan och känna lugnet och se film med mitt hjärta!


Puss & Kram skumbanan!

Av Sandra Åhlin - 4 april 2012 17:32

En bra dag är inget man får, det är något man gör sig!

Presentation


Välkommen hit!

Livet på landet.

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besökare

Ovido - Quiz & Flashcards