Alla inlägg den 16 april 2012

Av Sandra Åhlin - 16 april 2012 20:03

     

Det har nu kommit ut en ny hästtidning.. Är det någon som har läst den?
Funderar starkt på att ge den en chans.

Av Sandra Åhlin - 16 april 2012 19:54

   

Åh vilket himla sött schabrak.. Detta vill jag verkligen ha till Turid.

Av Sandra Åhlin - 16 april 2012 18:24

Idag så har jag faktiskt varit rätt aktiv.
Varit på en promenad samt cykeltur med hundarna.
Första gången både Emmy och Midna fick följa med brevid cykeln och dom tog det mycket bra och var bara duktiga båda två.
Dom tyckte att det var jätte roligt.
Har även fixat lite på uteplatsen.. sköljt av bilen ja och pysslat med en himla massa små saker helt enkelt.

Har nyss ätit en massa gosallad och kyckliggryta också så nu är magen mätt igen.
Snart ska jag ut på en kvällspromenad med hundarna ska bara smälta maten en stund först och efter det så ska jag lägga mig och jäsa i soffan resten av kvällen..

Har fått så himla ont i vänstra bröstet då jag andas in ... vet inte vad det beror på.. men får hoppas att det släpper snart för det är rätt drygt.

Älskling du har blivit en tjockis på tv ikväll igen.. Det måste man se!

Igår så samlades min kära lilla familj hos mamma där det bjöds på god mat och en massa surr om allt mellan himmel och jord.
Mycket trevligt! Det måste göras om snart igen.

I morgon så hoppas jag på lika bra väder om inte ännu bättre för då har jag en färd till stallet inplanerat för att borsta upp Turid och mysa på med henne lite.

Hur har ni andra hästägare? Har ni era hästar installade på box på natten eller går dom också på lösdrift precis som min?
Själv så föredrar jag lösdrift framför allt annat.. man får mycket gladare, hållbarare, harmoniska och friskare hästar. Och dom kan busa av sig med sina kompisar precis när dom vill.
Det är min åsikt iallafall.
Men smaken är ju som baken delad och alla tycker ju olika och har olika åsikter.


Får skriva mer i morgon.

Presentation


Välkommen hit!

Livet på landet.

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besökare

Ovido - Quiz & Flashcards