Alla inlägg den 7 november 2011

Av Sandra Åhlin - 7 november 2011 20:45

 

YES!!! ÄNTLIGEN SÅ HAR UNCHARTED 3 KOMMIT UT.
DETTA SKA JAG ABSOLUT ÅKA OCH KÖPA.
ÄLSKAR DETTA SPEL SÅ DET FINNS INTE.
ÄNTLIGEN NÅGOT ATT ROA SIG MED DÅ MAN HAR TRÅKIGT 
SIST JAG SPELADE UNCHARTED SÅ GICK JAG OCH LA MIG DÅ KARLN KLEV UPP OCH ÅKTE IVÄG PÅ JOBBET HAHA.. JA MAN BLIR BEROENDE SOM FAN!
ÄNNU BÄTTRE BLIR DET DÅ MAN KAN MYSA NER SIG I KRYPUPP HÖRNAN I DEN NYA SOFFAN!

Av Sandra Åhlin - 7 november 2011 15:43

Hihi titta vad Sandra hittade på Hööks då jag gick in för att leta efter ett träns till lill stumpan.
Rosa höpåsar.. finns även i vitt, rött och svart nu  
Dom är alltid bra att ha till något. Och bara för att dom är rosa så måste jag ha haha!


     

Därimot så var det svårare med att hitta ett träns... inte ett enda träns föll mig i smaken.
Är man för kräsen eller vad är det? Haha!

Jag gillar ju dressyrtränsen med bred nosgrimma starkt.. men just nu letar jag ju bara efter ett billigt träns att ha nu då jag ska börja att hantera Turid och vänja henne vid att ha träns på sig.
Och jag tänker ju inte köpa något dyrt träns nu eftersom att hon växer så himla fort.
Bäst att kolla en gång till.
Ska ju beställa lite andra saker därifrån så vore ju bra att hitta ett träns där då också på samma gång.
Kanske ska ta ponnytränset i stl: Cob som jag satt och funderade på!
Billigt men ändå jätte sött och med pling pannband 

229:-

   



Hon ska nu alldeles snart få flytta till en egen hage tillsammans med Fia och mamma Tanja så dom får en lugn avskiljning och sedan öka tills dom bara får dricka lite möjlk någon gång per dag.
Så snart börjar "allvaret" och allt roliga
  
Jag är super taggad.. Det ska bli så himla kul att få köra igång med Turid nu efter den långa väntan enligt mig hehe!


Och dax för mig att börja lägga undan lite pengar nu varje månad och spara så man kan tok shoppa åt Turid sedan då hon växt klart. Då får man köpa allt man behöver till henne på en och samma gång!

Det är måndag idag och en tråkig sådan.. Finns verkligen inte ett piss att göra.

Nej rasta hundarna och ge dom kvällskäket och sedan så får vi se vad man hittar på för något.

Presentation


Välkommen hit!

Livet på landet.

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besökare

Ovido - Quiz & Flashcards