Alla inlägg den 1 november 2011

Av Sandra Åhlin - 1 november 2011 14:27

Sitter med en kopp kaffe i handen och känner lugnet.
Skulle ta mig en rejäl sovmorgon idag men då var det någon elefant som gick upp och ner i trappen i trapphuset hela tiden så både mina och grannarnas hundar drog igång så det var bara att se glad ut och kliva upp.
Rasta hundarna och ge dom käk.
Snart kommer karln i huset hem och då blir det att byta om och åka ut till Dalsjö på ridskolan.. Blir att åka lite före idag så jag hinner pussa lite på Turid också  
Sedan så ska vi hämta upp Stina på Umedalen.
Stina ska börja i min ridgrupp på ridskolan idag .. fan vad kul  
Jag vet att typ alla är duktigare än mig i ridgruppen nu eftersom att vi har olika erfarenheter som rider där men det skiter jag faktiskt fullständigt i.. för jag siktar dit jag också så småning om! Och jag vet att jag också kommer vara duktig en vacker dag! Jag orkar inte jämföra mig med dom andra.
Som sagt så kan man ju inte allt här i livet.. alla är bra på olika saker och alla lär vi oss fortare än andra.. och utan motgångar når man ju inga framgångar så jag kämpar på och gör mitt bästa!
Men jag är glad över mig själv att jag har fått upp flåset lite och orkar med en hel ridlektion nu utan att bli typ ilröd i ansiktet och bryta av hela tiden haha.. jag orkar mer och mer för varje gång.. och varje kilo man tappar så blir ridningen mycket lättare.

Nej dax att byta om och rasta hundarna innan älsklingen är hemma!

Presentation


Välkommen hit!

Livet på landet.

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besökare

Ovido - Quiz & Flashcards