Alla inlägg den 9 november 2011

Av Sandra Åhlin - 9 november 2011 14:17

Idag innan vi åkte hem från stan så passade jag på att springa in på Granngården återfram.
Skulle köpa mig ett par fingervantar att ha då jag rider då det börjar att gå mot kyligare tider nu.
självklart så hittade jag även lite andra prylar som också fick följa med mig hem.
Lite hästgodis till Turid, en man och svans borste samt ett gulligt rosa nosludd.

 

Köpte även en jätte fin STOR taklampa idag då vi var på stan men den har jag tyvärr inte hunnit ta kort på ännu men ni kommer att få se den här i bloggen rätt snart ändå.
Köpte den för att ha i köket men det såg tyvärr rent förjävligt ut eftersom att bostaden inte kan bygga och placera sina uttag på rätt ställen så den kommer att få bo i vardagsrummet istället.

Av Sandra Åhlin - 9 november 2011 14:10

 
Nico, Angelica & Bonzo på våran hundpromenad.

Av Sandra Åhlin - 9 november 2011 08:08

Idag så är man uppe tidigt och man har bara fått en timmes sömn inatt innan man var tvungen att kliva upp så man är inte pigg.
Jag är inte van att kliva upp såhär tidigt det har inte hänt på jag vet inte när sist haha.
Blir att gå lägga sig tidigt idag!
Sitter här med en kopp kaffe och bostaden är här och byter bänkskivor och köksluckor.
Blir till att städa då det är klart för nu är det verkligen saker precis överallt.. man tar sig knappt fram då man går.. och jag vill ha rent och fräscht runtomkring mig!

Hade snart tänkt att bege oss till stan en sväng för några ärenden innan karln åker på jobbet i eftermiddag.

Presentation


Välkommen hit!

Livet på landet.

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besökare

Ovido - Quiz & Flashcards