Alla inlägg den 15 september 2013

Av Sandra Åhlin - 15 september 2013 21:01

Det sa bara swoooosh så var denna helg slut ju.

Helgen har då varit lugn och skön som dom flesta helger nu på senaste faktiskt.


Nu är jag och Turid anmälda på tömkörningskursen i Bjurholm också första helgen i Oktober.  


Det blir första gången som vi åker ifrån hemmaplan och tränar tillsammans så det är himla nervöst men ändå spännande på samma gång.

Jag ser verkligen framemot det.

Får hoppas att min lilla bus häst sköter sig snyggt bara och inte hittar på allt för många hyss.  
Hon kan nämligen vara rätt duktig på det ibland haha!


Har då inte så höga förväntningar eller förhoppningar faktiskt utan ska mest bara bli intressant att se hur hon tar det hela samt sköter sig på bortaplan.

Himla bra miljöträning kommer det att bli.

Det blir dessutom första gången som vi tränar tillsammans med andra ekipage samtidigt så ja vi ser väl hur koncentrerad hon kommer att vara.

Vem vet min häst kanske chockar mig istället och sköter sig prima?!? Ja man vet aldrig.


Det blev då ingen NH kurs detta år för oss eftersom att hon slutar ha dom kurserna under September månad tydligen och vi hann inte anmäla oss till någon men vi får träna lite nh hemma istället och åka till våren.


Men därimot så hade jag tänkt börja dra in Turid till Vännäs ryttarförening några gånger i veckan här under hösten och vintern och träna med henne där i ridhuset.

Så vi har ju det vi gör iallafall.


Min lilla hund Midna har blivit halt på ena frambenet också.. andra gången hon får så här nu när hon har varit ute och sprungit på åkern.

Huvva då hon är inge pigg alls.  

Får hoppas att hon kryar på sig tills i morgon bitti.

Är aldrig roligt att se sina djur ha ont.


Nu blir det sova av.

Nattinatt.


Av Sandra Åhlin - 15 september 2013 20:40

        

Så fin i sin nya lädergrimma     

Presentation


Välkommen hit!

Livet på landet.

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besökare

Ovido - Quiz & Flashcards