Alla inlägg den 1 september 2013

Av Sandra Åhlin - 1 september 2013 16:58

I dag så har man varit på premieringen på Hippo och kikat in dom snygga Nordsvenska hingstarna här i Västerbotten nämligen Turids pappa Respekt och även min hovslagares hingst Lukas som visades.

Fin fina hästar.

Synd att jag skulle glömma kameran hemma. :(


Blev även att kika på dom andra Nordsvenskarna samt lite fler raser då man lix var där.

Nästa år så är det ju min och Turids tur.  



Nu så är Turids vintertäcke jag pratade om igår tvättat iallafall och det blev med gott resultat.

Just nu hänger det ute i spöregnet så det lär bli ännu renare också haha!

Hängde upp det ute så att det skulle få droppa av sig innan jag hängde upp det i stallet men det blev skit väder istället.

Så det får helt enkelt vara kvar där ute typ tills i morgon eller något.


När jag skulle ta in Turid från hagen för att pyssla lite med henne i stallet så började det att spöregna och hagla i stora lass så jag fick mig en rejäl dusch.

Har nyss bytt till torra kläder och försöker få upp värmen igen.


Sitter och väntar på Jimmy & Stina som är på intåg sedan så ska vi käka middag med dom ikväll.

Av Sandra Åhlin - 1 september 2013 16:50

Älskling.. Hon blev så vacker i skogsgrön  


     


Fleecetäcke 99:- Hööks

Grimma 59:- Hööks


Värsta fynden ju.     

Presentation


Välkommen hit!

Livet på landet.

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besökare

Ovido - Quiz & Flashcards