Alla inlägg den 19 juni 2012

Av Sandra Åhlin - 19 juni 2012 20:17

Det var ett tag sedan jag skrev i min blogg men nu ska det bli ändring på det.

Nu har man äntligen ordenligt vanligt internet igen   

Förut körde jag ju bara på mobilt trådlöst som sög hårt.. men gick ju inte att ha något annat där jag bodde.


Nu har man flyttat och fått i ordning i nya lyan och jag trivs redan som fisken i vattnet.
Hundarna har gjort sig hemmastadda fort men dom har väl inte riktigt vant sig riktigt änn kanske men det har typ inte jag heller så.


Idag så har man byggt sommarhage till kossorna och föst dom dit från sin gamla hage där dom stod.

Dom blev så glada.


I morgon så åker min älskling på bete tillsammans med 3 andra ston.

Vad glad och lycklig hon kommer att bli då hon äntligen får gå äta en massa gott gräs  

Hon kommer växa så det knakar i sommar min lilla tjej.

Nu ska jag ta en kvällspromenad med hundarna sedan lägga mig i soffan och slappa innan det är dax för sängen.
Är helt slut på   

Presentation


Välkommen hit!

Livet på landet.

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besökare

Ovido - Quiz & Flashcards