Alla inlägg den 28 juni 2012

Av Sandra Åhlin - 28 juni 2012 12:14

Skönt med en ledig dag idag.. den är välbehövlig för jag är alldeles mör och slut i hela kroppen.
Slocknade tidigt som en knubbad säl i sängen igår och sov som en stock på min sköna kudde som jag fick av hjärtat mitt  igår.


Sitter med en kopp kaffe i handen nu och har betalat några räkningar samt varit ute med hundarna.

Blev dock ingen sovmorgon på min lediga dag då jag hade ett möte att passa i morse.

Ska snart ta och plocka undan lite här hemma sedan ägna hundarna lite egen tid och hitta på något roligt med dom.


Ikväll så kommer hovslagaren och ska verka Turid så får hoppas att hon sköter sig snyggt nu.
Men jag är negativ idag för jag tror det kommer gå skäpprätt åt skogen faktiskt   
Men nu ska jag försöka tänka possitivt.. Det är tur att man ha en hovslagare som är van vid unghästar.


Förresten så fick Turid behålla grimman och flughuvan på och där sitter den ännu.   

Så jag har inte behövt ta en promenad och leta i hagen änn i allafall.


Efter stallet idag så blir det raka vägen till Bullmark och tömma det sista i lägenheten och städa ur den.

Har skjutit på det allt för länge nu.. men vafan jag har ju varit så trött så jag har inte orkat helt enkelt.
Men det blir ett ryck idag.
Praktik i morgon.. sedan så är det HELG   

Men vart fasen är sommaren? Det var länge sedan man såg solen nu.

Presentation


Välkommen hit!

Livet på landet.

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besökare

Ovido - Quiz & Flashcards