Alla inlägg den 22 februari 2012

Av Sandra Åhlin - 22 februari 2012 20:45

Har nyss varit ute på en härlig kvällspromenad med hundarna.
Tog med mig kameran ut men fick inte till allt för bra bilder denna gång.
Ska försöka fota dom i daxljus i morgon och se om jag kan få några bra bilder på vovvsingana då istället.
Kul med lite utomhus bilder också.

                     

Av Sandra Åhlin - 22 februari 2012 18:13

Då var vi där igen då.. sitter och kollar runt på lite hästprylar
Helt sjukt vad mycket fint det finns nu för tiden. Fast ändå mycket onödigt skit på marknaden också.
Men Turid har allt som hon behöver nu ett bra tag framöver så vi klarar oss men jag kan ändå inte låta bli.
Hon växer så det knakar så det är inte lönt att handla så mycket till henne just nu för hon kommer lix växa ur det lika snabbt igen.
Men jag har iallafall hittat 2 jätte fina schabrak och en grimma till henne som jag vill ha  
Men jag väntar med att lägga beställningen ett tag till.
Måste lix vänta tills dom får in pannbandet som dom skulle beställa hem åt mig så då tar jag allt i samma lass istället.

Saknar min Turinen sessa jätte mycket men får ju snart träffa henne och då blir det en massa myspys och träning för fulla muggar!
Vi har mycket framför oss som väntar nu och massor med träning och skojigheter.  

Nej nu ska en nutrilett drickas och en fruktsallad göras!
På återseende!

Av Sandra Åhlin - 22 februari 2012 18:07

 
En nöjd och belåten Midna som njuter.

Av Sandra Åhlin - 22 februari 2012 13:40

Nu börjar jag äntligen att se ljuset i den mörka tunneln    Kanske turen äntligen håller på att vända och komma till mig nu.
Hur som helst så har jag börjat att se possitivt på livet nu och peppar mig själv varje dag! Heja heja!
Jag tror att jag håller på bli en helt ny människa nu. Jag hoppas iallafall det.
Allt skit ska jag lägga bakom mig och blicka framåt nu istället. Varje dag har alltid något gott med sig.
Nu ska jag tänka possitivt och tro på mig själv. Jag ska göra mitt bästa iallafall.
Kanske blir 2012 mitt år trots allt.

Nu har jag då kört igång med nutrilett och är inne på min 3:e dag.
Har redan gått ner 1,5 kg så det går framåt.
Jag har mjukstartat och kombinerar nutrilett med frukt och grönsaker för det kändes lite surt att man skulle slänga bort det man hade hemma.. men när frukten och det är slut så blir det sedan ren kur i 3 veckor.

Nu ska fläsket bort en gång för alla. Och denna gång ger jag mig fan inte föränn jag är i mål.
Det är många kilon som ska bort men ingenting är omöjligt. Jag SKA Kämpa!

Åsa ska också börja så det är bra att vi kan peppa och stötta varandra  

Igår så tog jag med mig Emmy och Midna och gick en promenad längst vägen och efter det så blev det städning här hemma.
På kvällen så blev det även en lång prommis med vovvarna längst skoterspåret där dom fick springa lös och busa.
Så igår var även dom nöjda och belåtna.

Ikväll så blir det lite träning med både Emmy & Midna.

Det är tomt utan Bonzo här hemma fortfarande dock.
Man tänker på han ofta och saknar han varje dag.
Bonzo är numera Skellefteå bo och har Sandra som matte. Han har det jätte bra där  
Dom trivs som fisken i vattnet med varandra och Bonzo får den tid och aktivering han förtjänar och behöver för att må bra.
Det är ju bara 8 mil imellan oss och vi får ju hälsa på dom när vi vill.

Jag tänker alltid på djurens bästa och insåg att tiden hur mycket man än vill helt enkelt inte räckte till 3 hundar.

Nu ska jag bege mig ut i snöovädret med mina 2 prinsessor här hemma.

Uppdaterar senare.

Presentation


Välkommen hit!

Livet på landet.

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besökare

Ovido - Quiz & Flashcards