Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Sandra Åhlin - 10 februari 2012 19:06

 
Idag så har jag varit på mitt livs värsta läkarbesök någonsin. Men jag lever.
Eftersom att jag har skitit blod så mycket nu på slutet samt haft jätte ont i magen så fick jag lov att göra en rektoskopi idag och det gjorde så ont så jag ville bara skrika rätt ut.
Det värsta jag någonsin varit med om på väldigt länge kan jag lova.
Fick även reda på provsvaren sedan förra gången och jag hade för många vita blodkroppar och alldeles för hög sänka.
Kroppen vill verkligen inte vara med mig just nu.  





Fredagskvällen kommer att bli lugn och skön och spenderas i soffan framför tv:n med älsklingen och dom fyrbenta här hemma.

Av Sandra Åhlin - 10 februari 2012 18:51

   


Dyóns nya dubbel nosgrimma är så ful så den skulle jag aldrig någonsin sätta på min egen häst.


Vad tycker ni hiss eller diss?
Det är nog en smaksak men absolut inget för min del här i hästvärlden iallafall.


Dyón har försökt att kombinera en aachennosgrimma med en remontnosgrimma. Den är gjord för hästar som gapar mycket eller av någon anledning anses vara "svåra" i munnen.


FEL ATT TA TAG I PROBLEMET ISTÄLLET!!!


Det är så himla mycket onödigt skit som kommer ut på hästmarknaden så man vet inte om man ska skratta eller gråta snart.

Presentation


Välkommen hit!

Livet på landet.

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besökare

Ovido - Quiz & Flashcards