Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Sandra Åhlin - 8 februari 2012 20:44

 

Haha att det ska vara så himla svårt att hitta ett rosa fotoalbum med plastfickor.. har suttit hela kvällen och googlat efter ett och utan resultat  


Jaja bara att söka vidare... någon gång måste jag ju få napp.


Annars får jag springa runt hela Umeå helt enkelt.. för jag ger mig inte. 


Rosa till en prinsessa ska det ju vara.. ska nämligen göra ett fotoalbum till Turid från det att hon föddes och framåt i tiden.. lite pyssel är alltid roligt    och något att bläddra i då man saknar sin polla.. dvs dom dagar som man inte är i stallet.


Det är så kul att ha en unghäst.
En häst som man ser växa upp, en häst att binda livs band med, och en häst att forma precis som man själv vill. Visst det tar mycket tid, kraft och tålamod också men det är hur roligt som helst.. och utan motgångar så når man ju inga framgångar.
Än så länge så har vi inte haft några motgångar.
Men det lär dyka upp en hel del under resans gång.


Jag och Turid har ju hela livet på oss att utforska världen   


Det är så himla kul att Turid redan har börjat tytt sig till mig och ser mig som sin ledare och trygghet. Hon gnäggar alltid då man kommer till stallet då hon ser mig och hon är med på inprincip allt.. Hon vill verkligen lära sig saker och man ser på henne hur hon riktigt försöker. Hon kommer att bli så himla rolig att jobba tillsammans med.


Snart så ska jag börja att tömköra henne och det ska bli spännande.
Snart så kör allvaret igång på riktigt. Jag är taggad till MAX!


Saknar min goa sessa jätte mycket idag.. Har inte varit ut till henne på några dagar nu för jag har inte varit pigg alls.. förskyld och jävulskap har flyttat in i min kropp för tillfället.. Huvva ligen.. får hoppas att man blir frisk och pigg snart.


Jag hoppas iallafall på soligt väder i helgen och inte allt för kallt.. Hoppas att jag får min vilja igenom!


Nej nu ska jag försöka hitta mitt USB minne och flytta över alla nilder som ska framkallas.
Sedan så ska hundarna ut på en kvälls rastning.
 

Presentation


Välkommen hit!

Livet på landet.

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besökare

Ovido - Quiz & Flashcards