Direktlänk till inlägg 16 januari 2012

Eländiga huvudvärk :/

Av Sandra Åhlin - 16 januari 2012 17:47

Måndag och älsklingen jobbar eftermiddag i veckan så här blir man själv.. får se vad man hittar på.
Har inte sovit bra alls i natt.. bara legat och vridit och vänt mig hela tiden och varit orolig i tjälen.. att ha en snarkande karl och en hund som tok drömmer och sparkar med bena gjorde inte saken bättre.


Idag så är det iallafall + grader och skönt ute.. har nyss varit ute på en liten promenad med Midna.
Nu är hon nöjd och belåten och ligger och sover så gott här i mitt knä.


Denna eländiga huvudvärk som jag har haft sedan igår vill inte gå över heller.. det spränger bara i skallen..*suck* :/

Tror jag ska lägga mig och läsa en liten stund och sedan försöka vila och se om det blir nå bättre.
Men först och främst så ska jag besöka badrummet och hoppa in i duschen.


Har suttit och kollat runt på lite saker åt mig och Turid  idag.. åker ju på Hööks i slutet av månaden.
Inköpslistan är skriven så att ingenting glöms bort att inhandlas!


Nya Hööks katalogen släpps den 26/1 också så det ska bli intressant att se vad dom kommer ut med för saker denna gång.
Hoppas på fina saker självklart så man kan shoppa ännu mer.  


I slutet av månaden så får jag besök från Skellefteå också för då kommer söta Jessica hit.
Det ska bli så kul och jag ser verkligen framemot det.. har inte träffat henne på flera år.


Nej nu loggar jag ut och stänger av datorn för idag!
Vi hörs en annan gång!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Åhlin - 21 november 2016 16:54


Bilden på Jonna på lucia fotograferingen på VK huset blev faktiskt över förväntan. Den blev super bra med andra ord.    Våran lilla fotomodell.       Här är våran älskade lilla lucia Jonna 17 månader som 2016 önskar alla nära och kära en gl...

Av Sandra Åhlin - 21 november 2016 16:49

        Jag fick världens bästa dotter som är så fin och perfekt på alla sätt och vis. Jag kommer alltid att finnas vid din sida gumman min. Du är det finaste och bästa som har hänt mamma och pappa. Vi älskar dig!    ...

Av Sandra Åhlin - 21 november 2016 16:47


   Vi 2 föralltid  

Av Sandra Åhlin - 15 november 2016 16:26

Lite trist att den första snön har regnat bort.. nu är det inte så mycket kvar och gräsmattorna har börjat synas igen.. dessutom skulle det bli minusgrader också så nu väntas årets första halka också. Blir att införskaffa lite broddar här hemma til...

Av Sandra Åhlin - 12 november 2016 11:16


  Åka pulka med mamma innan lunch vilan var roligt tyckte Jonna. När hon vaknar så blir det mellis sedan så väntar nya äventyr för henne då hon ska få besöka Leos lekland för första gången 👍😊     ...

Presentation


Välkommen hit!

Livet på landet.

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besökare

Ovido - Quiz & Flashcards