Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Sandra Åhlin - 9 januari 2012 11:10

Har varit till läkaren idag så det blev en tidig morgon.
Jag trodde inte att jag skulle orka upp i tid idag men jag tog min tjurighet och schockväkte mig själv så då gick det till slut.
Blir att göra en tidig kväll idag kan jag lova!
Nu sitter jag och myser med Midna i soffan och kollar på lite tv.
Känner mig rätt slö idag.. tror jag ska lägga mig och läsa en stund!

Igår så åkte jag till stallet och myste lite med Turid.
Hon stod inne i ligghallen och kollade på mig då jag kom gående mot hagen och så fort jag ropade hennes namn så kom hon gående emot mig.. hon ville ha en massa goda morotsgodisar som hon är helt tokig i samt lite pussar på mulen.  


Sedan så blev det att åka till Marieberg och fira Anton som fyllde år!
Sedan vidare till Hissjö och käkade osv.

Idag blir det bara en slappar dag.. har ingen ork eller energi till att göra något idag!

Presentation


Välkommen hit!

Livet på landet.

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besökare

Ovido - Quiz & Flashcards