Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Sandra Åhlin - 5 januari 2012 18:49

Mästerkocken Sandra är i farten ikväll.. Det satt fint med kyckling gryta och ris i den hungriga magen.. och det tyckte även Midna som också fick smaka =)
Det blev inge pizza hos svärföräldrarna ikväll för biljäveln ville inte starta   men vi skulle få pizza hemlevererad till dörren i morgon istället. Thihi.


Nu blir det till att poppa lite musik och städa bort julen och tvätta här.. Sedan så ska skruttan min ner i badkaret samt få klorna sina klippta.. Och sist men inte minst så ska jag bänka mig framför tv:n resten av kvällen.  
Ska tigga lite massage av min karl också..   
Saknar Turid som tusan också.. måste åka och pussa på henne i morgon
Då ska jag även ta ut henne och promenera en liten sväng och borsta igenom henne.
Tiden har gått fort i slutet på januari så blir hon redan 8 månader.

Av Sandra Åhlin - 5 januari 2012 14:17

Vilka otroligt underbara grannar man har  
Midna fick en rosa hundbädd av dom igår som tack att vi varit kattvakt åt dom medans dom var bortresta.

Gumman min i sin nya bädd <3

 

 
idag också.. även fast jag sovit som en stock inatt.
Dax att inta en kopp kaffe så man vaknar till lite. 

Sedan blir det till att bege sig till svärföräldrarna för att käka lite pizza.

Presentation


Välkommen hit!

Livet på landet.

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besökare

Ovido - Quiz & Flashcards