Alla inlägg den 28 januari 2014

Av Sandra Åhlin - 28 januari 2014 17:21

Det var en väldigt jobbig och lång dag för mig igår. Jobbigt att lämna Midna hos veterinären alldeles själv i flera timmar och en jobbig lång väntan på beskedet. Som tur var så hittades inget allvarligt fel som inte går att åtgärda. Det blev en utdragen lös tand och sedan så är hon är väldigt väldigt irriterad i svalget med en himla massa vitt massa slem och skum. Prover skickades iväg på odling som vi nu väntar provsvar ifrån och hon fick en pencilinkur utskrivet. Nu är det bara att vänta tills veterinären ringer när dom fått svar på odlingen. Hoppas att det bara är det här lilla som spökat för oss hela tiden nu. Hon är piggare idag och vi har busat med hennes nya pipleksak som jag var och köpte till henne igår undertiden hon var hos veterinären. Hon blev så glad när jag kom för att hämta hem henne igår och jag blev så glad av att se henne så jag fick glädjetårar. Det var skönt att få hem henne igen även fast hon bara ville ligga och sova från det att vi kom hem tills idag :-) Nu fortsätter jag hålla tummarna att hon blir helt frisk från detta elände. Midna <3

Presentation


Välkommen hit!

Livet på landet.

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besökare

Ovido - Quiz & Flashcards