Alla inlägg den 23 maj 2012

Av Sandra Åhlin - 23 maj 2012 22:34

Dagen började jag med en kopp kaffe för att vakna till.  
Sedan så bar det av till Sävar för att hämta ut paketet som anlänt med min mat som innehöll mer soppor av Sophiakuren samt hämta lite banan kartonger och skickat iväg lite paket till folk från saker dom har vunnit av mig på tradera.


Jag skulle ju börja packa lite smått idag så att man slipper stressa och göra allt i sista sekund men jag är ju som jag är och kunde inte sluta så nu har jag packar rätt mycket.
Känns som att det inte är så mycket kvar nu.
Men som sagt så ska ju alla kläder gås igenom också och slänga bort det man inte använder eller kan ha och sedan så måste förrådet rensas så det är skönt att börja i tid.
Skruvade även fast packboxen på vespan så jag kan få med mig lite saker till stallet när jag ska dit.

Det har varit full rulle här sedan man öppnade ögonen och nu är man alldeles slut.

Nu ska jag dricka en kopp kaffe och gå igenom alla sängkläder och gardiner sedan så blir det en lång kvällspromenad med hundarna innan sängen kallar på mig och john blund dyker upp!

 

Presentation


Välkommen hit!

Livet på landet.

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besökare

Ovido - Quiz & Flashcards