Direktlänk till inlägg 20 augusti 2012

Orolig :(

Av Sandra Åhlin - 20 augusti 2012 14:49

Man har inte sovit bra dom senaste nätterna.

Har vaknat flera gånger per natt och fått lov att springa ut med lilla Midna gumman som har fått diarre.

3:e dagen som hon har det idag.. och i förmiddags så bajsade hon till och med blod.

Trodde att det skulle gå över men det har det inte gjort.

Hon har fått äta ris men ingen skillnad och det brukar hjälpa.


Har nyss varit till apoteket och köpt caninkur tabletter åt henne så jag har nyss fått i henne en sådan + lite vatten så jag får hoppas att det hjälper med dessa tabletter nu så att vi slipper åka till veterinären för det är något Midna verkligen avskyr :/


Man blir ju  så orolig då det är ens älskade djur som mår dåligt.

Man mår ju så himla dåligt själv då också.


Så nu är det bara att hoppas, vaka och avvakta och blir det inte bättre tills i morgon så måste jag ringa veterinären och få komma in med henne.


Annars så kom farmor och farfar förbi en sväng idag.

Sedan så blev jag och karln bjudna på Thaimat på en resturang här i Vännäs av dom..så vi satt där och åt och surra en stund.. mycket trevligt  

Har saknat farmor och farfar.. vi hade inte så bra kontakt förut och träffades aldrig men nu har det blivit bättre och vänt och det känns himla skönt att dom har kommit tillbaka eller vad man säger.


Nu ska jag dricka en kopp kaffe sedan gå en liten sväng med hundarna.

 
 
Ingen bild

mamma

23 augusti 2012 16:20

Ja man har inga vänner eller släkt kvar om man bara håller på att bråka med allt och alla!

Sandra Åhlin

23 augusti 2012 16:37

Måste tillägga att det inte är jag som gör det ifall någon ser denna kommentar men du har så rätt mor :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Åhlin - 21 november 2016 16:54


Bilden på Jonna på lucia fotograferingen på VK huset blev faktiskt över förväntan. Den blev super bra med andra ord.    Våran lilla fotomodell.       Här är våran älskade lilla lucia Jonna 17 månader som 2016 önskar alla nära och kära en gl...

Av Sandra Åhlin - 21 november 2016 16:49

        Jag fick världens bästa dotter som är så fin och perfekt på alla sätt och vis. Jag kommer alltid att finnas vid din sida gumman min. Du är det finaste och bästa som har hänt mamma och pappa. Vi älskar dig!    ...

Av Sandra Åhlin - 21 november 2016 16:47


   Vi 2 föralltid  

Av Sandra Åhlin - 15 november 2016 16:26

Lite trist att den första snön har regnat bort.. nu är det inte så mycket kvar och gräsmattorna har börjat synas igen.. dessutom skulle det bli minusgrader också så nu väntas årets första halka också. Blir att införskaffa lite broddar här hemma til...

Av Sandra Åhlin - 12 november 2016 11:16


  Åka pulka med mamma innan lunch vilan var roligt tyckte Jonna. När hon vaknar så blir det mellis sedan så väntar nya äventyr för henne då hon ska få besöka Leos lekland för första gången 👍😊     ...

Presentation


Välkommen hit!

Livet på landet.

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besökare

Ovido - Quiz & Flashcards