Alla inlägg den 28 augusti 2012

Av Sandra Åhlin - 28 augusti 2012 17:49

Det känns att hösten smyger sig på sakta men säkert nu.

Det är INTE direkt varmt på kvällarna och mornarna längre. 

Klev upp i rätt bra tid i morse ändå för att vara jag.
09.15 hade jag ställt väckarn på.

Då var det bara att kliva upp och klä på sig för att rasta hundarna och ge dom mat.

Sedan så åkte vi in till stan på Granngården och köpte en mineralsaltsten åt hästarna då den andra tagit slut.

Slank med en grimma också *Ooops*  

Men den var billig och man måste ju ha något i rosa på en prinsessa ju.  


Släppte åter över hästarna på andra sidan vägen då gräset hade vuxit upp där igen.

Snacka om glädjeskutt och brall i hagen.

Dom blev glada och sprang runt och busade.

Älskade bushästar ni är för härliga.


Kameran slank ned i fickan på väg till stallet så jag tog lite bilder.



                                                                               

Av Sandra Åhlin - 28 augusti 2012 16:57



 

 

Lider med en kär vän som miste en av sina fantastiska hästar idag. 
Jag vet hur hon mår och känner sig. 
Det är absolut inte lätt när en familjemedlem som man håller så kär lämnar en. 


En stor bamse kram till dig gumman min ♥ 
INA Vila i frid
Du och Pompan leker säkert för fullt med varandra där uppe nu. ♥

Presentation


Välkommen hit!

Livet på landet.

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besökare

Ovido - Quiz & Flashcards