Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Sandra Åhlin - 3 mars 2012 11:27

   


Jag invigde ju mina nya borstar på Turid förra gången jag var i stallet.
Jag bara älskar dessa borstar nu och kan inte tänka mig att vara utan dom.
Shit vad bra dom var alltså.
Dom håller verkligen det dom lovar.
Det var ett bra köp.

Av Sandra Åhlin - 3 mars 2012 11:14

Nu är våren på gång. Solen skiner som aldrig förr och snön börjar tina upp.. det rasar snö från träden och taken.
Ja vad säger man vårkänslor helt enkelt.


Igår så var vi och hälsade på syster och Anton på Marieberg och myste lite med mina systerdöttrar. Blir snart moster igen också fast denna gång ska min andra syster Maria ha en bäbis.

Vi tog oss en liten promenad ner på ersboda och handlade en present till Martina på H&M.
Sedan så sprang vi in på lite andra affärer också.. innan vi traskade hemåt igen!

Senare på kvällen så blev det kloklippning och utställningsträning med Midna.
Emmy fick följa med Stina & Jimmy hem en sväng så ska snart åka och hämta hem henne.

Stina åkte i natt söder ut och är på väg att hämta hem en till rottis kille.. spännande  
Han är så himla lik T förutom att denna hane har lite ljusare ögon och att ögonen sitter mer tätt intitt varandra. Svårt att förklara..
Ska bli kul att få träffa han iallafall.

Idag så ska vi åka till Hissjö en sväng och lämna presenten till Martina.
Senare så blir det till att åka till mamma och hälsa på en sväng.

Men först blir det stan för lite ärenden.
Måste köpa en ny boll åt Emmy bland annat.

Måste slita mig ifrån datorn nu.
Vi hörs senare.

Av Sandra Åhlin - 3 mars 2012 11:12

Nu är man en bil rikare
Nya pärlan



 

Presentation


Välkommen hit!

Livet på landet.

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besökare

Ovido - Quiz & Flashcards