Alla inlägg den 26 december 2011

Av Sandra Åhlin - 26 december 2011 19:15

Nu så är julen över även för detta år.
Vad fort det har gått..

Nu är det bara nyår kvar sedan så börjar vi på år 2012.

Julen firades iallafall tillsammans med familjen hemma hos syster Jenny och hennes karl Anton på Marieberg!
Vi hade mycket trevligt och åt jätte god mat.
Och det är så kul att se att ungarna blev så glada över sina julklappar.
  

I fredags så kom Stina & Jimmy hit och då blev det uppesittar kväll med bingolotto och en massa gosaker.
Dock ingen vinst denna gång haha!

Jag fick fina julklappar bland annat saker till hemmet, kläder, mysiga pyjamas byxor osv.

Idag så är det annan dag jul och det är hemmakväll tillsammans med älsklingen och vovvarna som gäller här.
Tänkte snart bege oss in till stan och hyra oss några filmer.

Jag har haft beslutsångest ett tag nu men i fredags så blev det äntligen gjort! Jag har färgat håret svart haha.. ville pröva något nytt.. och jag måste säga att jag blev riktigt nöjd och trivs bra i min nya hårfärg.

Här kommer lite söta bilder på mina små bustroll som jag är stolt moster till  

Amina & Celina

                 



Här kommer även lite ego bilder på mig själv i min nya hårfärg 

             

God fortsättning!

Presentation


Välkommen hit!

Livet på landet.

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besökare

Ovido - Quiz & Flashcards