Alla inlägg den 5 december 2011

Av Sandra Åhlin - 5 december 2011 15:15

Älskade Turid växer så det knakar <3


                               

Av Sandra Åhlin - 5 december 2011 14:47

God eftermiddag!
Ber om ursäkt för min dåliga uppdatering i bloggen.
Mycket som händer i mitt liv just nu så har inte haft någon tid över till att blogga helt enkelt! Eller till att kolla internet över huvudtaget.
Och sedan så har man legat på sjukhuset i typ 2 veckor och inte haft tillgång till något internet.


Helgen har varit lugn och skön. Ätit lite god mat och kollat på film.. myst med hundarna samt hjälp Stina att flytta.
Även varit i stallet en sväng!

Förra veckan så blev jag moster igen och denna gång till ännu en söt liten tjej som har fått namnet Celina.
Ja liten är hon verkligen.. hon vägde bara 2400 och var 46 cm lång då hon kom till världen.


Visst är hon för söt.

 


Våran nya soffa kom förra veckan också men den har jag inte hunnit ta kort på ännu.. men jag lovar att det kommer för jag lovade er ju en bild på den då den anlänt.

Får se om jag kanske hinner ta kort på den ikväll eller i morgon!
Men jag kan säga att den är hur skön som helst iallafall.   


När jag vaknade i dag så var det vitt ute.. mitt hopp om en vit jul kanske finns ändå.


Efter mycket vel hit och dit i flera dagar så har vi kommit fram till att det bästa just nu är att sätta ut Bonzo och Emmy på foder ett tag.
Emmy bor just nu i Hössjö med Stina och Turbo där hon trivs som fisken i vattnet.
Satt ut en annons på Bonzo på blocket igår så nu får vi se om någon seriös hör av sig.
Har ingen brådska att få iväg han för det är ett jätte jobbigt beslut men blev tvungen att ta detta beslut både för våran och hundarnas skull.
Och eftersom det är en amstaff och det finns så många oseriösa människor i hundvärlden så får det ta den tid det tar. Allt ska bli rätt.


Nu ska jag lägga mig och läsa min hästtidning Hippson som kom i brevlådan idag!


Vi hörs senare!

Presentation


Välkommen hit!

Livet på landet.

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besökare

Ovido - Quiz & Flashcards