Alla inlägg den 9 juli 2014

Av Sandra Åhlin - 9 juli 2014 15:33

Titta vad jag har gjort idag ;)

Det som jag har drömt om i över 3 års tid nu.. nämligen att få sitta på min häst för första gången.

Idag så gick den drömmen i uppfyllelse och dessutom med några skrittvarv runt på ridbanan också.

Nu är jag lycklig!!!!!!!!!!

Vilken otroligt underbar känsla den första sittningen.

   



Älskade, underbara bästa häst i hela världen.  
Jag njuter av att äntligen få vara uppe på hästryggen igen.

 

Av Sandra Åhlin - 9 juli 2014 11:52

Ja som rubriken lyder så är det väldigt nära nu.
Det som jag har drömt om i 3 års tid.
Nämligen att få sitta upp på min häst för första gången.

Igår så hängde jag över henne med sadeln på ryggen och idag så blir det en favorit i repris.
Och är hon lika lugn och obrydd idag så kanske jag får sitta upp en sväng redan idag ;-)
Ja det återstår att se.

Igår så tyckte min tokiga häst att matte hade för lite göra.
Gick ner till hagen och skulle fylla vatten men då jag hade fyllt hela baljan så fick hon för sig att hon skulle bada i den och sedan hälla ut den och fortsätta bada på pölen på marken så det var bara att fylla upp den på nytt.
Självklart så kunde man ju inte hålla sig för skratt.

Nu har man semester iallafall och det blir lite av varje i sommar och bara njuta och ta tillvara på dagarna.

I höst så blir det att börja plugga samt jobba lite också.
Det var inte igår man satt i en skolbänk.
Men det blir bra det här.
Man måste ju göra någonting av sitt liv och en bra utbildning som ger fler jobb skadar aldrig. :-)

I helgen så är det dax för ännäsdagarna 2014.
Men det blir bara dit en sväng på Fredag och gå på marknaden och träffa och umgås med lite folk och vi är även ett gäng gammla klasskompisar från gymnasietiden som ska träffas också så vi har bokat bord och ska gå ut och käka lite och sedan så flyr jag till finaste ut på landet i några dagar så man slipper allt liv och alla dryga fyllskallar. :-P

Presentation


Välkommen hit!

Livet på landet.

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besökare

Ovido - Quiz & Flashcards