Alla inlägg den 10 mars 2014

Av Sandra Åhlin - 10 mars 2014 22:04

Alltså seriöst han må vara duktig på att laga mat men jag tål han verkligen inte för fem öre.
Gaaah jag blir galen på Per Moberg! Vilket slusk han är.. Man lär ju få magsjuka eller nått om man käkar hans mat.
Slickar han sig inte på alla fingrar han har och stoppar ner i maten han lagar så trycker han upp käket i näsan och snorar i den eller så drar han fingrarna genom sitt fettiga stureplans hår.
Ja vad blir slutsatsen av detta då?!? Han är en jävla mupp och mig får han då absolut inte bjuda på en romantisk middag. ;-)

Av Sandra Åhlin - 10 mars 2014 19:42

Nu för tiden så fyller jag bara mitt liv med sådant som är bra för mig och sånt som jag mår bra av.

Idag är jag en mupp som är på jävligt gott och bra humör.
Livet är på topp och är bättre än någonsin.
Det var länge sedan man fick uppleva denna underbara känsla av att faktiskt få må bra och känna sådan glädje.

Dessutom så har man på väldigt kort tid lärt känna lite nya underbara människor och fått sig några nya godhjärtade vänner med hjärtat på det rätta stället i sitt liv.
Och som jag säger och som jag alltid har sagt: Vänner kan man inte få för många av. :-)

Nu är den hemska förkylningen väck och idag så tänkte jag arbeta hästen som fått sig några vilodagar medans matte kryade på sig och samlade lite ny energi men det blev inget av den biten då ridplanen var som en enda stor isbana.
Blondie hade inte blivit så nöjd om hon var tvungen att leka bambi på hal is med hennes barfota hovar.

Jag får se om det har smält lite tills imorgon.
Man får hoppas att solen tittar fram då också precis som idag. :-)

Istället så fick hon komma in för lite pyssel och mys.
Hon var på ett strålande humör hon också och himla pussig av sig :-) hihi..

Jag klippte av en bit av hennes långa fina svans då hon höll på kliva av den och sedan så flätade jag hela hennes man med småflätor så jag nu förhoppningsvis kan få den bångstyriga manen på bara en sida utan att den vill över på den andra hela tiden och dela sig. :-P
Så nu är spänningen oliiiiidligt spännande haha.
Kanske lyckas jag med projektet eller så fortsätter den jävlas ett tag till med mig.

Nu ringer det i telefonen så Sandra ska skynda sig att svara.
Ha det gott!

Presentation


Välkommen hit!

Livet på landet.

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besökare

Ovido - Quiz & Flashcards