Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Sandra Åhlin - 14 juli 2011 22:00

Och jag som inte kan hålla bloggen vid liv *skratt*... Blir nog bättre till vintern!   


I morse så var man uppe med tuppen och åkte och jobbade.. fick lov att jobba över idag också men det hade jag inget emot för jag fick ju äta lax och potatis på jobbet *mums*   


Rökfri har man varit i 11 dagar också.. så 440:- har man sparat hittills.

Har räknat ut att jag kommer att spara ca: 14500:- per år att lägga på roligare saker.


Idag så åkte jag förbi stallet där Pompan stod och surrade lite med Lena samt hämtade lite saker som jag måste skicka in till AGRIA i morgon.


Imorgon så blir det till att åka och hälsa på vårat nya/blivande eller vad man nu ska/vill kalla det tillskott Turid! Saknar henne massor <3 Ska pussa henne en himla massa hihi..

Får hoppas att Johanna hör av sig snart också så att vi kan skriva klart papperna.!

Så kul med ett litet föl i familjen.. synd att dom växer så fort bara..

Men detta känns bara så rätt.  


Kommer att sakna ridningen massor men jag får nöja mig med att rida Åsas hästar så länge *ler*

Det kommer att finnas massor med häst jobb så det räcker och blir över ändå.   


Har lite kort i kameran men jag är för lat för att lägga in dom på datorn idag så jag kanske gör det i morgon istället eller någon dag då jag känner för det.


Nu vill jag gå sova för jag är så himla trött.


Godnatt  (-_-) Zzzz..


Presentation


Välkommen hit!

Livet på landet.

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besökare

Ovido - Quiz & Flashcards