Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Sandra Åhlin - 7 juli 2011 15:31

26 grader och sol ute idag det är härligt. Har nyss suttit ute i solen en stund och njutit av en pigelin glass.

Tidigare idag så var jag, älsklingen, mamma och mormor min och hälsade på Turid  

Jag ville visa henne för mamma också.. hehe.. Nu är hon 1 månad och 1 vecka.


Lill gumman hon kände dessutom igen mig då jag kom in i hagen och ropade på henne för hon kom direkt fram och skulle gosa. Det är kärlek det.


Mycket har hänt senaste tiden så jag har varit lite frånvarande här på bloggen min..men jag får skylla på att det är sommar.


Min bästa barndomskamrat Låla och hennes karl Jerry som numera bor i Alingsås har varit här på semester så jag har umgåts med dom så mycket jag har kunnat och sedan så har vi varit på wheels och gjort lite allt möjligt kul.


Sedan så blev jag akut sjuk och fick läggas in på observation över natten på akuten på medicin avdelningen för dom vågade inte släppa hem mig på akuten då jag inte kunde syresätta mig själv och andas så bra.. så jag blev inlagd tidigt på måndag morgon fram tills i tisdags förmiddag.. fick syrgas, inhalera massor samt en massa mediciner... hade fått någon typ av virus/infektion i kroppen som hade tagit över hela min kropp mina lungor och min astma så jag var inte pigg för 5 öre.

Men nu har man varit rökfri i 4 dagar också så den här gången blir det för gott  


Fattar inte att man själv kan ha rökt för det luktar ju så jäkla illa haha.. det märker man nu så fort man går förbi någon som röker eller har rökt.. huvva!

Nej finns dessutom roligare saker att lägga pengarna på.


Skriver mer sen vill inte sitta här i detta väder.

På återseende.

Presentation


Välkommen hit!

Livet på landet.

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besökare

Ovido - Quiz & Flashcards