Alla inlägg under juni 2011

Av Sandra Åhlin - 21 juni 2011 20:49

Finns det något sötare?!?


                            

...

Av Sandra Åhlin - 20 juni 2011 14:21

Nu har vi bott i den nya lägenheten i en månad och vi trivs kanon bra här ute på landet i Bullmark.

Vi har dock inte fått ordning på allt ännu men vi tar saker pö om pö då man orkar och har tid.

Igår så var vi ute på en timmes promenad med grannarna och alla fem hundar.. den sträckan vi gick var super mysig så nu har man utforskat en ny ridväg här i byn också
Måste bara komma ihåg att ta på oss myggspray nästa gång för både vi och hundarna kryllade av myggor..

Vi lät hundarna busa av sig på en stor äng som vi gick förbi.
Jag har även fått sommarjobb på boendet här brevid så det är skönt att få komma ut och göa någonting på dagarna samtidigt som man får in lite mer pengar.. dessutom så är det ganska skönt att man har typ 20 steg att gå till jobbet så är man framme hehe..
Idag så kom min efterlängtade tidning igen



Jag blir alltid lika glad då den kommer i brevlådan för det finns alltid massor med bra tips och råd i den.

Just nu så har jag ingen häst längre då jag fick lov att ta bort min älskade häst förra månaden pga att hon blev sjuk  
och det kommer nog att dröja ett tag innan man hittar någon ny.. för jag har blivit så kräsen sedan jag hade Pompan för hon hade verkligen allt jag önskade mig! .. men det får ta den tid det tar.. jag har inge bråttom.

Men en häst vill jag ha iallafall för då mår jag bra också.

Nu ska jag sätta mig och läsa lite i min tidning!

Älsklingen han har åkt på jobbet för han går eftermiddag i veckan så jag och hundarna myser här hemma!

Får skriva mer sedan! På återseende!

Av Sandra Åhlin - 16 juni 2011 14:08

Recept på en lyckad dag!

1 kkp vänliga ord

2kkp rågade av förståelse

4 tsk tid och tålamod

1 nypa varm personlighet

1 stänk humor


Tillagning

Mät orden noga. Tillsätt den rågade förståelsen. Använd god tid och glöm ej tålamodet. Blanda på elden med varm personlighet, men får ej koka. Håll temperaturen låg och ha humorn till reds . Smaksätt med livets krydda.

Serveras i individuella doser.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen hit!

Livet på landet.

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Fråga mig

1 besvarad fråga

Tidigare år

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Besökare

Ovido - Quiz & Flashcards